Takknemlig, slo fjor årets november 👏👏👏👏👏👏

Hei 😘

Tenk fredag igjen, dagen har gått unna .

Først og fremst jobb i mitt eget, Gruben Massasje er en bedrift som er under vekst.  Bare å bygge opp bedriften er så godt.  Se at all jobb å blod svette og tårer det har gitt resultater.

Det å slå fjor årets november, er genialt.

Alle som driver sin egen bedrift vet at det går både opp å ned.

Det er ikke alle dager som er like lett å få kunder.
Enkelte dager har jeg ikke nok kapasitet til å rekke over alt , da jeg enda jobber litt før andre.
Det har også gjort at jeg har tapt litt kunder.  😣

Det å vite er aldri lett å forutse, derfor når en regnet over tallene. Så kom vi over fjor årets november. 👏👏👏👏😀😀😀🤩🤩🤩🤩🤩🤩🙏

Takknemlig for at jeg har hatt nok kunder, takknemlig for at alle har satt sin lit til meg.
Takknemlig for at nye kunder har slik tiltro til meg, også takknemlig for at jeg er så heldig å få hjelpe kundene til å få en bedre hverdag 💖🙏

Får tilbake melding på at kundene de klarer å slappe helt av til meg, da er jeg på rett hylle i livet 💖🙏

Det jeg ser tydelig nå er det som funker fjell er å promotere bedriften min, ved å kjøre konkurranser på face 🙏😊

Det kommer jeg til å fortsette med , skal bedriften vokse seg til en tenåring så må jeg pleie bedriften godt.

Gruben Massasje har i skrivende stund 1201 følgere 👏👏👏💖💖💖

Det å gi rett fokus å omsorg, har alltid likt å jobbe målrettet å utvikle seg mere.

Det får jeg nettopp gjøre i mitt eget, å press seg til å klare å stå på. Digg jobben min, bare det å utvikle bedriften til noe som kan gi meg mer inntekter er også noe som jeg må bruke tiden nå fremover på rett måte.

Bare det å vite all jobb som er lagt ned, så er det mange dager jeg har jobbet 17 timers dager . Har ikke tall på det .

Det å gløde for jobben en gjør er også det som gjør at en klarer å press seg slik som jeg har gjort.

Var ute med varer til kunder i dag, også ble det noen timer i servitør jobben min. 

Det å jobbe i dette yrket så er en i stadig kontakt med mennesker.
Nye mennesker, også møter en på gamle kjente alltid hyggelig.

Nå er det kvalitstid å lytt til god musikk også cola og isbiter pluss masse sitron 💖🙏kan livet bli bedre?

Not har det så godt i livet der en er på rett hylle i livet. Jobb å karriere er det som er mitt hoved fokus.

Også er det å ha det godt i livet som gjør at jeg nettopp klarer å stå på litt mer.
Har en flott familie og bare  gode nære venner.  Som jeg bruker så mye tid jeg kan på  😘

De gir meg enormt energi til å stå på litt mer 😘

I dag når jeg kjørte ut varer til kunder, fikk jeg bruke tid sammen med min familie som en ikke ser så ofte. Godt å reflektere å prate med hverandre igjen 💖

Viktig at en lever å har rett balanse mellom salgene 🙏 det gir meg enormt energi til å stå på litt mer, økt glede gir tilfredsstillelse, derfor tilfør mer av det du vil ha mer av 💖🙏

Ta vare på deg selv , 💖  

3 kommentarer
    1. Hey there would you mind letting me know which webhost you’re utilizing?
      I’ve loaded your blog in 3 different browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.
      Can you suggest a good internet hosting provider at a reasonable price?
      Cheers, I appreciate it!

Siste innlegg