Følger min egen sti!

Hei 😘

Det å være sin egen sjef å bestemme dagene mine selv.  Er noe jeg oppriktig elsker.

Det å ha fått jobbet med det jeg er veldig glad i å gjøre, så ser jeg hele tiden at målet mitt er der , jeg når det kvar dag som går.

Det å hele tiden jobbe målrettet, så når vi målet vårt.

Har jobbet disse dagene med et annet prosjekt, som jeg ikke helt vet hvordan det går.  Det å jobbe målrettet å utvikle det som gir meg mer energi til å stå på litt mer. 

Vi alle sammen har kvaliteter som vi ikke alltid ser selv , eller legger til grunn for å nå nye mål også lære andre av vår egen kompetanse.

En kunde jeg hadde i går , vi fikk en slik flott måte å kunne reflektere over livet , våre drømmer, mestrings følelsen, å hva vi gjør for å nå de mål vi har for øyet.

Da du ligger nede for telling, du har ikke økonomi til å klare seg? Du har ikke nok jobb til å betale utgiftene dine.  Hva gjør du da?

Mange gjør som strømmen, de går på nav for å få hjelp.  Det som er forskjell mellom meg å dem er at jeg vil ordne opp i mitt eget selv .

Derfor drømmer jeg hele tiden på nye muligheter? Som kommer til å gi meg mere frukter.
Det å våge litt mer er også det som mange ganger Skal til så får en åpnet opp mer for å LYKKES.

Det å være en optimist er også viktig, det hjelper en til å ikke undervurdere  seg selv i utviklingen.
Vi har så mye gode kvaliteter som kan brukes i mange jobber.

Det å kjenn på frihets følelse å eie tiden min selv , er noe jeg oppriktig elsker .
Jeg er en dame som setter meg syke store mål , som mange ikke skjønner seg helt på.
Det å ikke være A4 liker jeg veldig godt, følge min egen sti.

Jeg er en dame som sikkert er jævlig sta karakter, som mange ser på som sær, rar, egen, stor drømmer, selv påtatt, bortskjemt rikmanns datter, kunne sikkert lett ha skrevet opp mer her …

Det som er mange har alltid en måte å se meg på , ikke Alle vet hvordan alt er , men det bryr jeg meg ikke om.

Det eneste jeg bryr meg om er om jeg å mine, har det godt, familien har det bra også mine venner. 

Jeg er vel en person som bryr meg oppriktig om andre, mer en mange andre tar seg tid til å gjøre.

Mulig at jeg tar meg til å se andre mennesker, fordi jeg vet hva ensomhet er, jeg vet hva såret også er , jeg setter alltid tid på time planen å ha god kontakt med mennesker som jeg oppriktig elsker å bryr meg om.

Det å vise omsorg å bry seg er ikke noe som alle opprettholder like godt. Dessverre fortsetter det slik så er det mange vennskap som blir omgjort til bekjente….

Ta deg tid til å prate med gode venner og familie 💖🙏

0 kommentarer

Siste innlegg