Mandag er en ny start også en ny begynnelse .

Hei !

 

Tenk det er mandag igjen , nye muligheter som er under utvikling , bare det å se løsninger lenge før andre ser begrensinger er nettopp det som tiltaler oss grundere, vi jobber å tar oss i grunn lite fri . Ser muligheter på ulike områder , det å start uken med masse bookinger er kult , det å håndheve det jeg har klart hele veien at Gruben Massasje har bookinger hele tiden , woow jeg er så takknemlig men ser at min strategi den fungerer meget så godt, bare det å jobbe målrettet å være synlig for kundene .Kjøre konkurranser som jeg nettopp gjør , har også tilført meg mer kunder. Bare det å se hva alle skriver de som har vært til meg,gjør meg takknemlig , de er fornøyd med jobben en gjør ,deler innlegget å bidrar til at nettopp mange andre som ikke har sett innlegget ser det. 

Takknemlig er noe jeg har full grunn å være, jeg har jobbet å stått på i et helt år, gjort meg flere erfaringer, lært masse også ikke minst utviklet meg enormt. Det å være glad i jobben min, se hva jeg klarer å få til , er noe som bidrar til økt glede at en også får mer den indre roen ved at jeg lykkes med mine prosjekt da en står på å aldri gir helt opp.

Sitter igjen med en god følelse for denne uka , kommer til å møte på masse hyggelige mennesker som jeg ikke vet hvem er, det gleder jeg meg enormt til . Det å se at Gruben Massasje siden min også vokser er noe jeg setter pris på , den vokser i takt med at jeg når ut til mer potensielle kunder. Bare farsdags konkurransen har gitt meg enormt masse nye kunder også det å få bestillinger på natta gjør meg enormt glad, så et grunder liv er et liv der en aldri helt vet om en har mye å gjøre eller om en har lite, det som i alle fall er sikkert jeg må tilføre meg mer kunder selv , ved at jeg hele tiden er på tilbudsiden også kjører konkurranser slik at jeg får mer å mer nye kunder som blir kjent med meg, det er nettopp det , det handler om å bli kjent mange orker ikke å booke tid fordi jeg enda ikke er så kjent i markedet å mange de skryter av meg uhemmet , så ja jeg må bare stå støtt å glede meg mer på fremover også være flinkere til å jobbe målrettet å se nye løsninger som bidrar til at jeg får mer og mer faste kunder. Det er aldri lett å jobbe opp noe men jeg ser i dag, at jeg har lykkes ved å gjøre mye bra, å det er jeg så takknemlig for. 

Min gode venninne som hele tiden har lovpriset meg å sagt at dette kan du , du kommer til å ikke få tid til noe annet en å jobbe å ta i mot kunder, denne uken så er jeg veldig takknemlig det er begynt å bli mer av den strømmen av kunder som jeg vil ha, flere kunder i løpet av dagen , dette er det jeg jobber i mot. Håper å trur at det kommer mye godt ut av dette til syvende og sist. 

 

Bare det å få lov å jobbe hjemme fra er noe jeg digger veldig , jeg setter slik pris på det at det er ingen som aner hva dette gjør med meg, jeg digger det også er det så befriende at jeg styrer over min egen hverdag. Bare det å lykkes mer og mer , beviser at en er sta karakter som aldri helt gir opp , jobber målrettet slik at jeg ser at ting løsner seg for meg mer og mer . 

Mandag er også en helt ny start ,  en ny måte å se dagen også uka på , en opplever hele tiden at vi tiltrekkes av våre tanker også hvor vi er i livet vårt, hva er det vi fokuserer mest på hvor er det vi vil være ?

Jeg er en slik karakter som fokuserer på fremdrift også at de rundt meg har det bra, jeg er genuint interesserte i jobben jeg gjør , mer en mange faktisk aner også forstår. Bare det at en har gode tanker , fokuser mer på dit vi vil ikke det vi ikke ønsker i livet vårt.

Jeg merker det så godt selv , ved at jeg er flinkere til å fokusere på det jeg vil ha mer av, fokuserer mer på kjærlighet også varme så er det nettopp det jeg også får mer av, litt lite som i grunn skal til derfor vi heller bør rydde opp i dårlige tankemønster, negative energier også få ting mer i system slik at vi selv har det mer bra . 

Bare å omstrukturer litt i vårt sinn så betyr det mer en vi faktisk tror , vi hjelper oss selv med å avlede oss ifra ubehag , dårlige relasjoner avtar ved at vi kutter det , vi får en mye bedre mental helse , vi får et liv som er bedre ved at vi holder oss mer frisk også har det godt, det vi også møter på er mennesker som er på vårt nivå som har det godt i sitt sinn. Det er viktig fokus i livet .

Mandag er en ny start også en ny begynnelse – 

0 kommentarer

Siste innlegg