Godt oppsummert , en må følge mer med i samfunnet !

Hei !

 

Godt å våkne opp så uthvilt etter en meget flott dag i går , deilig å ha helt fri å kun jobbe i mitt eget . Føler meg så priveligert  som kan gjøre det jeg nettopp selv vil .

– Går dagen ble nettopp det, jobbet med Gruben Massasje slik at jeg har mer å jobbe med i neste uke , det går ikke enda av seg selv helt , men det som jeg har sett fungerer meget godt så er det å kjøre konkurranser der mange vinner også tilfører jeg da også mer kunde flyt . Vi trenger så avgjort noe å strekke oss etter , noen mål å klare også ikke minst glede seg under prosessen , det å være samspilt å vil er disse faktorene som må være i bunn for å lykkes. 

Gruben Massasje er en bedrift under vekst , det å se hva en skal klare å få til i løpet av disse siste ukene så er det litt spesielt fordi dette blir andre gangen jeg kan måle opp i fra i fjor å nå tallene , i januar også oktober i år kunne jeg ikke måle opp mellom i fjor fordi jeg hadde ikke da startet opp bedriften min . Så det å se ved år slutt hva det blir til slutt så ser en også hva mer en må jobbe med fremover . Jeg har lagt meget jevnt i alle mnd, det er litt variasjon enkelte mnd, men stort sett så har jeg ligget veldig likt med flere nye kunder også hele tiden gamle kunder , det som også er viktig at gamle kunder også kommer tilbake . Jeg har min målgruppe de som vil ha en rolig behagelig atmosfære , alle sier de føler seg så vell her til meg, at de føler seg godt i vare tatt også at en følger de godt opp.

Det å føle seg velkommen også godt ivaretatt er noen faktorer som er meget viktig for meg, at alle kundene som er  til meg gjør nettopp det. Opplever at alle nye kunder blir overveldet over hvor bra det er , å det gjør veldig godt i sjerla mi at kundene uansett hvem de er alle som en blir ivaretatt på den måten at respekten også at de blir godt i vare tatt . 

Bare det at jeg har denne lune stemningen at de klarer å slappe av , ikke alle som føler det like komfortabelt å kle av seg for fremmede , bare det å vise alle den respekten også gi verdighet å se hva en kan hjelpe de med er det som gjør at de slapper av. 

 

I helgen så viste jeg meg selv respekt , jeg hadde helt fri å har bestemt meg for å nettopp ha det også, utenom at jeg blogger kvar dag, mellom en også opp til flere gang per dag , så har jeg ingen andre krav til meg at jeg skal ladde opp batteriene mine å fokusere bare på kvalitet til meg selv . Det å jobbe med bok prosjektet ,også booke inn nye kunder i Gruben Massasje er noe av det jeg har holdt på med. Det er nødvendig en må hele tiden svare på kunde forespørsler som kan bli noe bra, er veldig viktig at en svarer så snart som mulig , før at de får svar på de spørsmål som de også lurer på.

Det å bevilge en hel helg alene her hjemme har vært befriende , liker veldig godt å være alene , ungdommen er så store de kommer å går, hadde min eldste sønn og en god kompis av han her i går en stund  vi fikk spist  litt sammen med de. Det å få baket litt var også noe jeg satte veldig pris på , det å ha hjemme baket duft i huset , betyr at det er et godt hjem , en hjem der alle er velkommen , ikke alle hjem som har det på den måten men her har vi det slik. Vi må ha hjemmet vårt åpent for alle som ønsker å komme innom , en merker snart om hjemmet er godt eller kjørlig den lune gode energien er det som også skaper den gode stemningen om en er velkommen , hjemmet kan være så fint møbelert men det er kaldt selv om , du vil ikke være der selv om det er så pent på alle måter . Det er dette som nettopp forteller deg om en er velkommen eller om hjemmet ikke vil ha deg der, en merker slikt ikke noe vanskelig på noen måter. 

Det å ha så god kontakt med ungdommen er veldig viktig , også det at kompisene er på besøk her å trives veldig godt her er som da barna var små , en hadde alltid en eller tre ekstra i matfatet, det betydde ingen ting annet en at vi hadde hjerte rom for alle. Det å se i dag jeg kan like godt kontakte kompisene til mine barn om hjelp bevitner også at de har nesten vokst opp her i en periode , fordi de har alltid følt seg godt ivaretatt her , noe jeg er veldig glad for , de betyr mye for meg enda i dag. 

Det å ønske å sove litt lengre i dag, også våkne tidligere enn planlagt er vel et syndrom på at en er tippet over 40 ? Det å har levd litt også trenger minimalt med søvn , går dagen enda friskt i minne , jeg så på tv i går noe jeg gjør lite, men det er så greit en kan se på programmer som har gått før , så har jo noen favoritter , godt å få latter kulen opp litt å kjenn at det både sprit opp hverdagen til en middelaldrende kvinne som er lett å tilfredsstille . Jeg valgte å se også på Orderud saken , det å se alle episodene som har gått i går , var veldig spennende jeg bodde i Oslo da alt dette skjedde i 99 , det å erindre om saken på den tiden å i etterkant er spesielt det som gjorde meg så irritert etter jeg så siste programmet er hvor sløvt et politi arbeids som var gjennomført , bare det å ikke følge alle de tipsene i saken som var viktig , som også hadde kunnet bringet frem flere vitner. Det å se at å så dårlig politi arbeid er blitt gjennomført også får det ingen konsekvenser i saken ? Det at en som ikke er politi klarer å finne ut at det faktisk var en annen måte å komme seg til Orderud Gård en bare hovedveien er også nettopp det som gjorde meg så irritert over at tenk om politiet ikke så seg blind på en eller 2 veier, de er så udugelig i sin jobb at jeg har null tillit til deres politi arbeid . Det er klandre verdig at de er så sneversynte at de kun ser en løsning , selv om de så den ene løsningen så burde de følge opp alle mulige måter å jobbe mot et mål. Det å se at de jobbet kun mot et mål for de som de hadde “bestemt “seg for var de “skyldige” , uansett så burde de ha gjort jobben mye bedre . Det at det nå i dag blir satt lys på politi arbeidet hvor dårlig det er gjennomført så er det også et signal til oss andre i samfunnet , aldri godta noe som en vet ikke stemmer , en må hele tiden stå på kravene sine , håper å trur at saken får en ny retning .

Ha en magisk formiddag – 

0 kommentarer

Siste innlegg