Woow Fredag følelse kommer stigende.

Hei !

 

Tenk Fredag å helg igjen , uken den raser av sted spesielt når en har nok å fylle dagene med. 

Det å se utviklingen hele tiden møte på nye kunder , så gjør det så mye med bedriften at kunder kommer til bake , nye kunder kommer for å få en behandling . Denne uka , har jeg hatt mange nye kunder som har vært til meg , det å se hvor lite som skal til for at jeg får nok inntekt for å klare meg så ser jeg at det kommer til å bli bra bare jeg fortsetter slik jeg gjør nettopp nå. 

En må hele tiden markedsføre seg , promotere bedriften mange kan føle at har du ikke fått nok kunder, kunder er hele tiden i sirkel de kommer når de er klar , ikke da Gruben Massasje trenger de , derfor så  må en hele tiden markedsføre seg slik at en hele tiden når ut til mange flere .

– Utrolig gøy at alle kundene som jeg hadde denne uka ble så fornøyd , pluss at de også skulle anbefale meg til alle på deres jobb også venner. Det å få den tilbake meldingen så gjør det så klart noe med meg . Bare det å se hva en klarte å hjelp de med å alle sammen kjent at de ble bedre enn da de kom til meg , så er jeg hele tiden på rett vei.

Jobben med å massere er ikke for de som ikke klarer å stå på litt, det er en jobb som krever at en har disiplin også utholdenhet , en må hele tiden yte det lille ekstra slik at kunden føler at de har fått litt ekstra igjen .

Det å gjøre en god jobb handler primært om at vi ser kunden , vi observerer ,vi lytter også får vi med oss det budskapet som er nonverbalt som ikke kommer ut annet en om vi ser de også prater med dem. Dette er noe som er meget viktig i alle jobber , der en kan fange opp noe som en hadde kunnet ordnet opp i om en fulgte med godt nok. Mange yrker gjør nettopp ikke det, har det litt for travelt også bidrar det også til at kunden føler seg oversett også velger de andre aktører . 

Det å dra på en restaurant å ikke få god service gjør at nettopp jeg ikke drar tilbake dit , synes det er meget viktig at service blir godt gjennomført av de som jobber der . 

–  Det å kan si gode helg å nyt helgen er deilig , selv om jeg enda har litt jobb igjen før jeg kan si at jeg har en fri helg , ikke helt sikkert at jeg får fri i det  hele tatt , det er alltid bookinger når det kommer helg. Noe som jeg setter stort pris på. Blir det rolig helg så blir det også greit fordi har så mye jeg skal fikse opp etter det en har styret på med , er små ting som hele tiden må gjøres i Gruben Massasje , som alltid står for tur å skal fiskes i. Bare det å ordne opp i det også fikse her hjemme er også noe som alltid må gjøres . 

Alle planene mine som jeg ønsker å realisere har jeg tenkt , reflektert , spekulert også er under planlegging så blir spennende å se hva jeg går for . Det å ha gode gener i familien min , Helma Holmen , er en kvinne jeg er stolt over å være i slekt med , å ha samme biologisk familie . Det er noe der som driver meg i samme retning som den flotte damen , beundringsverdig alt hun fikk til alt hun satte som mål , det beviser for oss andre at vi kan hvis vi nettopp vil . 

Derfor så gled jeg meg til å jobbe med mitt eget i helgen , se hva som en kan klare å få til . Da en ser hva Helma i sin tid fikset bare med masse øving også masse mot , så skal nemlig jeg også fikse . Det å ha slike flotte karakterer i min familie, som er mitt eget er også noe å være stolt over . Selv de dager en sliter med å få nok  kunder , få gjort alt en skal fikse så skal vi alle være stolte av hva vi presterer . Fordi det går en vei å det er nettopp oppover . Vi må alle være på bunnen for å lykkes , å ingen er for dårlig for å lære , det er under lærings prosessen vi også er mest lykkelig . Så la oss være her i lærings prosessen der vi er glad å lykkelig . Der vi ser hva vi kan gjøre bedre enn å være så kjepp høy at vi er redd for å lande på marka, fordi selv om en er på topp ,  så forteller det ikke deg at du alltid er der i livet. Vi må alle hele tiden jobbe for å opprettholde den posisjonen som vi har , derfor så er det godt å kjenn på stigningen , kurven som en ønsker å bekjempe , vil vi ting så får vi også det til ,en må bare jobbe målrettet slik at en hele tiden klarer å løse flokene som oppstår på en bra også reflektert måte. 

Ha en fin Fredags formiddag – 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg