En magisk dag !

Hei !

 

En nydelig morgen å våkne opp til , går dagen ble magisk på alle måter, masse nye kunder også mange som kontaktet meg for videre bookinger . Det er slik dagene var ment å skulle bli , da jeg gledet meg på hvordan jeg kom til å få det etter at vi startet bedriften opp i fjor. Da når en har går dagen enda friskt i minne , så registrerer jeg at behovet for massasje for mange mennesker som ikke en gang vet at de trenger det , er større en først antatt. 

Det å lykkes ved det en jobber mot er det som også er et større mål , ha trua på at du kommer til å klare dine mål så gjør du nettopp det.

Det å få solgt mer gavekort det som gleder meg også , en når ut til nye potensielle kunder, så at jeg gjorde slik flott stønt på farsdagen å loddet ut masse gratis kunder , var mer suksess en jeg hadde kunnet forestille meg, de har nå tilført meg mer kunder også mer salg så dette er det beste reklamen jeg kunne gi meg selv også bedriften min .

Når kunder forteller de skal kjøpe gavekort til noen som er veldig fornøyd med massasjen de får av meg, så gleder det meg så klart . Jeg må innrømme at jeg har hatt så mange kunder i fra oppstart til nå at jeg klarer ikke å huske alle sammen , fordi det begynner nå å bli veldig mange som jeg har vært til meg. Noen glemmer en aldri å noen gjør ikke så mye av seg , å de blir i skyggen for andre som gjør mer av seg . Det er bare slik det er en klarer ikke å erindre nettopp alle til en hver tid, det som er så kjekt at de husker enda på meg .

uken den går unna , må si det jeg synes ikke det er så lenge siden vi hadde oppstart på mandag å nå er det helg snart . Det å se over hva uka har gitt meg av lærdom å resultater så er jeg veldig fornøyd med innsatsen denne uka, det går nesten ikke en dag uten at jeg jobber med Gruben Massasje , men enten bookinger eller å forberede neste kunde. Det er så gøy en skaper en slik god forventning også ser jeg at kundene de er fornøyde. Noen er veldig forventningsfulle de vet liksom ikke helt hva de går til . Disse kundene har ofte mer muskelknuter enn de forutså også kjenner de etterpå at dette hjalp veldig , det gir meg veldig tro på at det er bare å fortsette slik jeg gjør , så kommer jeg til å øke kundemassen i Gruben Massasje betraktelig . 

Det å jobbe bare i sitt eget noen dager er så fritt også så deilig en har liksom ingen som forteller meg hva jeg skal gjøre. Liker denne livsstilen veldig godt at jeg ser selv også følger min egen sti . Det er noe det å jobbe for seg selv , det å bygge opp å utvikle er noe jeg alltid har jobbet mot, det å se hva som skal til for å lykkes mer også mer så er en hele tiden på rett vei.

I mine andre ideer så er jeg så heldig at jeg er i kontakt med så mye folk hele tiden at jeg spør de hva de savner her på mo , dette for å finne ut om det jeg har som en spire i meg som skal ut en eller annen dag kan treffe de potensielle kundene mine .

Det å balansere hva en gjør å de valg en tar så må en hele tiden tilføre mer av det som gjør oss glad , for at vi skal lykkes. Det å ha gode øyeblikk på timeplanen er så viktig for oss alle , så vi kan klare å klatre lenger opp slik at vi lykkes med de mål vi ønsker å nå.

Derfor så må en også tilføre bare ting som ikke omhandler jobb også karriere , opplevelser som en tilfører mer energi , tid med venner også familie , egen tid der en klarer å ladde opp til ny frisk . Det er mer viktig en mange tror dette med å tilføre oss mer livsglede , nok søvn , nok latter også ikke være for sorg tung , da en hele tiden jobber for å ha det bra også gjør det som er rett for en selv. Vi kjenner så klart på kroppen da vi bør stoppe opp litt. Da hadde vi sikkert skulle ha stoppet opp før lenge siden , da er vi nettopp på minus siden , så husk alltid på å lytte til kroppen da vi haster av sted. Det er aldri like lett å gjøre nettopp det, fordi vi har ikke tid vi har avtaler vi har oppgaver som må gjøres . Derfor så lever mange av oss på minus siden , de glemmer bort å leve , de glemmer bort å se hva som er viktig , de stresser igjennom livet sitt å egentlig stresser opp andre som er rundt en , stress er ikke noe som er godt for verken sinnet vårt eller kroppen vår i sin helhet . Spesielt da stress  er ofte i livet vårt , bedre at en klarer å balansere dagen godt med å være avslappet også. 

Det er så lett å se når jeg får kunder til meg , om det er mye stress fordi stress bidrar til masse muskelknuter en merker det med en gang om det er mye eller lite. Mange kunder synes det er rart at jeg spør de om det er mye stress i deres hverdag, da jeg kjenner å observerer mye muskelknuter , en massasje den er både avslappende også gir en god massasje en smerte lindrende effekt , så de som sliter med muskelknuter, smerter , hode pine og migrene så er en massasje noe som absolutt er tingen for å få løst opp i muskel knuter også gir det smertelindring og migrene og hodepine avtar eller blir redusert. 

 

Skap deg en god dag – Nyt dagen godt – 

 

0 kommentarer

Siste innlegg