Det modnes hele tiden som et lite frø !!

Hei !

 

Det å ta tidelig kveld , å være godt forberedt til en ny flott dag, er viktig i min jobb . Det å skal være forberedt til å møte nye kunder sitt problem å løse det er avgjørende for fremtidig kunde kontakt .Det er så lite som skal til for at nettopp en skal  bygge opp bedriften på et annet nivå slik at en lykkes med sine mål . 

 

Dagen i går var veldig hyggelig , hadde en flott stund sammen med en god venninne av meg , som var den som pushet meg til å starte opp bedriften min i fjor, vi hadde utallige timer vi hadde drøftet, pratet om dette å hun fremsnakket meg at dette kom til å gå bra, fordi jeg var så flink . Det å feire 1 års dagen sammen med henne , var stort å minne tilbake 1 år tilbake i tid alt vi da reflekterte over å snakket om . Det kunne ikke gå annet en en vei å det var oppover , kurven for å lykkes lå i mine hender å det mente hun også at jeg kom til å lykkes ved. 

I dag så ser jeg at jeg ikke hadde ønsket å vært denne reisen foruten , jeg hadde ikke ønsket å utsatt det mye lengre , jeg ser også at jeg er mye tryggere i mitt å mine valg en jeg noen gang har vært . Det å ikke ha for mange som skal styre å regjere i bedriften liker jeg også veldig godt. Det å ha for mange kokker kan snart bli mer rot en det skaper gleder. 

Det å bygge opp det en trur på å det en ser kundene også liker veldig godt, det er noe som gleder hjertet mitt enormt mye , se det en trur på er med på å starte opp sitt eget . Det er blitt en status nå på en måte at en ønsker å lykkes med andre ting som en i mange år har ønsket å starte opp . Bare det å jobbe målrettet så klarer jeg det også , bare det at en ikke legger listen for høyt slik at fallhøyden blir for stor .

Enda mens mamma levde , så kunne vi regne ut på ulike priser for å regne ut avansen på den varen , så ja det er mulig å starte opp med drøm nr 1 som jeg alltid har hatt i meg, som jeg kun har utsatt pga av økonomi , jeg har så mange drømmer så mange ideer at bare jeg tenker på det så kjenner jeg gleden stige i meg, fordi en dag så skal det bli til virkelighet . 

Det å ha så stor erfaring innen det yrke så ser jeg ingen hindring annet en at en hele tiden må følge med hva folk der ute er interessert i , det å lytte å observere å prate med folk er det som skal til for å finne ut om det jeg ønsker å kunne starte opp er liv laga. 

Det handler ikke om å ødelegge for andre, det handler om å gi de potensielle kundene et bedre tilbud der ute. Der jeg når ut til den målgruppen som jeg ønsker å rette meg i mot. Det å ha navnet sitt godt oppbygd på det jeg har ytterst lyst til , bare tanken på å kunne ta telefonen å booke et lokale akkurat nå er veldig nære, Det som stopper meg nå er kun fornuften , det å kartlegge mer hva er i byen vår , hva vil folk ha mer av .. bare det å ta en god gjennomgang å se hva folk vil ha så enten så åpner det mer opp eller så stenger det . Det å ta en undersøkelse på hva folk er ute etter når de tar en by tur , hvilke opplevelser er viktige hva ser de selv etter. 

Uten at jeg ønsker å røpe forretnings ideen så skriver jeg ikke mer, enda skal det være kun mitt også skal jeg jobbe mer med å lytte til folk også prate med de å høre hva savner dere på Mo I Rana , da får en også en tilbakemelding hva trenger vi her , da får jeg også opp målgruppen for ideen min .

Livet tar fort en annen retning så snart en velger å satse , bare våger å være litt modig så løser ting seg mer for oss . 

Det å våge mer er noe vi alle bør bli flinkere til , er det slik at en alltid må klage eller korrigere på folk så er det hos deg selv problemet sterkest sitter , det er viktig at en fokuserer på det som er bra, å er flink til å gi gode tilbakemeldinger. Gir en ingen tilbakemeldinger så beviser det også at en ser kun i tunnel syn  , Du ser kun bare hva du selv gjør å knapt nok det. 

– Skap dagen god på alle måter , finn noe å glede deg på slik at du kjenner god energi lang vei –

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg