Ny mandag – blir bra !

Hei !

 

Tenk mandag igjen ukene de går så fort , en klarer nesten ikke alltid å henge med, men det som skjer fordi dagene de raser av sted.

Helgen var så flotte , selv om det ble en del jobb på meg så fikk jeg å ungdommen alikavel en fin sund sammen , det er slik da en jobber i helgene så har en fult opp men , det å klare å gjøre så mye som en får til å gjøre er så godt. 

Bare det å få en flott stund sammen med ungene , å prate om livet, å ha det godt er det som betyr aller mest for meg , det å se på glitter også stas betyr ikke noe i det hele tatt , da en sammenligner kvalitets tid med ungdommen , det å spise god hjemme laget mat, drikke gløgg å bare være til la latteren sitte løs også ha den gode samtalen , slike stunder kan ikke beskrives , sette på musikk på høy guffe , det liker jeg veldig godt, det er så kjekt at en har det så godt å kan nyte stunden godt .

Da en er alene forelder , så er tiden en bruker på de viktig , altså innholdet i tiden sammen som betyr masse . Det å reflektere få til de gode samtalene . Det som betyr mer en store ting , fordi prater en ikke så kan skjulte skatter aldri skinne . Har du noen gang tenkt på at om du ikke prater om det som betyr noe for deg, hvem skal få vite det da ? Om du ikke våger å åpne deg opp ? Bare det å våre å være litt andeledes liker jeg meget godt , fordi jeg baner vei for mine poder at de også skal våge å være seg selv å ikke må på dø å liv følge en strøm som de ikke er tro med , eller de ikke vil fordi det er ikke deres sti,

Dessverre er det alt for mange som bare følger flokken , uten å vite om de er en av flokken , det er så trygt å være en av de men er det alltid det som er det tryggeste ? Tror ikke det , fordi skal en ha det godt med seg selv , følge sine egen dømmer så må en følge hjerte sitt ingen andre som kan klare å gjøre det bedre enn vi selv bestemmer oss for. Viktig at vi klarer å bestemme oss for hva vi nettopp vil , det å vingle er noe mange av oss gjør , fordi det er ikke så lett å ta enkelte avgjørelser de som er vanskelige , som betyr mer en å bare si ja eller nei , de har liksom litt mer konsekvenser så en må tenke litt å gjør en del undersøkelser før en kan sette alt i gang. 

Jeg ser bare på meg selv ,  jeg har tatt beslutning at jeg ønsker meg ut av helse sektoren , det er så å si nesten helt ute av den gamen , helt sykt at en har forandret så mye bare på så kort tid. Bare det å ha mål å våge å gå for de så er det nettopp de vi alle sammen skal jobbe for.

De mål som vi har for oss, som vi ønsker å nå så skal vi gjøre alt vi kan for å nå de ser bare i mitt eget nå at ting snur veldig jeg har mer kunde strøm også kommer det mer kunder etter at en har fått promotert seg , 1 års dagen i denne mnd , er bare magisk det å se resultatet som kommer i neste mnd hva dette året har gitt bedriften i løft . Så kommer det til å bli en større utfordring for meg ved å se hva jeg kan gjøre bedre i forhold til å utvikle det jeg selv har sinket meg selv i det siste … vi er alltid vår strengeste sjef, vi er alltid den som dømmer det prosjektet ned å hjem . Jeg er en dame med karakter , det å være født å vokst  inn i en hotell familie også Grunder familie på begge sider har vel også gjort sitt for at jeg har selv tilegnet  meg drømmer , jeg har sett  hva min familie har fått til. Det å gå med så mange artige gleder som skal en dag bli til virkelighet så er det bare å fokusere på målet hele tiden . Det å aldri gi opp er det som er viktig , at vi følger det som er drømmen fordi våger vi ikke så vet vi aldri om vi  klarer å lykkes .

Bare det at jeg vet hvilken arbeids kapasitet som ligger i meg , så har jeg ingen skrupler , jeg vet at jeg kommer til å lykkes med målet mitt det er det som er det gøyeste. Det å vite at jeg har en arbeids kapasitet av de få , i den alderen jeg er i nå så vet jeg at jeg er en sta jævel. Spesielt da jeg ser at jeg holder godt tritt med de som er mye yngre enn meg i serverings bransjen , så har jeg ingen ting å frykte. 

Bare det å leke meg på kjøkkenet å bake her hjemme , er noe som får frem kreativiteten i meg ,som igjen henter opp dit jeg vil være , det er slik med oss alle sammen . Ofte så er det slik at vi mellom lander på en plass, i karrieren for å utvikle oss mer, for å tilegne oss mer kunnskap, det å ha jobbet med helse også omsorg er ikke feil men en blir lei alle yrker å da er det å bytte yrke det beste.

Når vi går mett i en vei i livet , så er det bare å finne en annen vei  , det betyr at vi må selv gjøre de endringer som skal til for å lykkes. Det å følge intuisjonen vår er viktig å drømmene våre må vi aldri slukke , fordi vi kommer alltid til å angre om vi ikke realisere de . Husk alltid på det , kjære flotte deg !

 

Ny uke skap deg en magisk Mandag – 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg