Husk å se andre , ikke bare fokuser på deg selv !

Hei !

 

Det å jobbe her hjemme fra i dag har vært så godt, bare være i sitt eget å stått på for kundene . Det å være så heldig å få så mange flotte kunder til meg er noe som jeg setter enormt pris på.

Bare det å vente på de i dag har vært gøy, noen har jeg aldri møtt før noen har jeg hatt som kunder før , det å hele tiden få igjen kunder er viktig . Det beviser at jeg gjør i alle fall noe rett. Det å knekke koden på de som er her, løser muskel smerter slik at de får en bedre livs kvalitet. Det å hjelpe de som trenger det som mest er en ære å få lov til å utvikle denne bedriften mer og mer , det er noe som sier det at den som hele tiden jobber målbevisst den klarer å nå målet sitt om en må jobbe lenge eller kort tid er det aldri noen helt bevis på , men en kommer til å lykkes så snart en kommer til de rette menneskene , det å nå ut til de som oppriktig trenger det, de som så sårt har behovet for den kompetansen som jeg har i meg , det er så gøy at i dag så hadde jeg en kunde i fra Tyskland, det å kunne fortelle kunden i fra da jeg å min tidligere ektemann å barn kjørte til Frankrike , så var vi i Tyskland , et meget flott land som vi hadde mange flotte stunder i .Det å være takknemlig det gjør at vi tiltrekker oss , det vi skal ha til oss, i forhold til hvordan vi er i vårt sinn. Det å reflektere hvordan vi tenker , oppfører oss så er det nettopp   det vi har i oss som vi også får mer av. Det er frykter vi alt , så får vi mer frykt , har vi mot , så tiltrekker vi oss mer av det osv. Vi må hele tiden fokusere på det vi nettopp vil ha mer av, ikke det som vi vil ha mindre av. Avslutt det hurtigere så vi får det godt med oss selv.

Det blir som en bølge som kommer , den tar med seg det som ligger der bølgen kommer , slik er det med vårt tankemønster vårt sinn at det vi søker det er også det som hjemsøker oss i drømme , i vårt sinn i vår hverdag , det å hele tiden klare å fokusere på det som er godt , sommer og sol det som får smilet til å lette, det som får latteren til å klirre , det å få oss til å leve sterkere er mer inntresant en alt annet.

Vi er ikke bedre enn noen andre , alle sammen har lik verdi , alle sammen bærer på en historie som ikke alltid er lett å ta med seg på sin vei , men vi alle må tenke mer på andre enn bare se oss selv , ved å lytte , se , å være tilstede i andre sin verden så får vi også med oss hvordan våre venner , familie også har det . Det å reflektere over den psykisk  helsen vår er også noe som er mer viktig enn mange av oss nettopp tror , prat mer med vennene dine , ikke la noen være ensom , fordi en vet aldri om det er noen som trenger en ekstra hånd eller en å bare prate med , ikke utsette den kaffen , den praten med de som dere kjenner . Fordi en dag kan den kaffe daten aldri bli, det kan være for sent derfor så vil jeg at flere bruker tiden si mer på det som er viktig tiden på mennesker ikke på fasade. Ikke bygg falske fasader det er som en bygger en mur som skiller seg langt unna hverandre, det eneste som viser at vi er lik hverandre er av at vi er av kjøtt å blod . Ellers så prater vi ikke med hverandre . Det å se at samfunnet vårt er blitt så matrealistisk er bare trist , fordi vi kom til verden naken , uten noe alle sammen . Derfor så burde ikke noen være så høy på seg selv at de ikke klarer å se mennesket bak alt , se at inne der bor det nettopp masse bra som kan bli til noe meget bra, bare det å ikke se så snever synt at vi dømmer andre på bakgrunn av antagelser. 

Det å være så priveligert å kan jobbe slik jeg gjør er noe jeg setter slik pris på, håper jeg klarer å inspirere deg til å ta gode valg i ditt liv , som gjør at nettopp du får det mye bedre i ditt liv. Det å kan være for andre er noe som er mer viktig en status . Det betyr masse at vi tar mer vare på hverandre en at vi skyver unna , derfor så ha fokus på at en hele tiden ser andre å ikke bare seg selv , det er noe som er super viktig å livet vårt det blir også rikere ved at vi er rausere mot hverandre enn at vi ikke er det. 

 

Skap deg en god helg – 

 

0 kommentarer

Siste innlegg