Yes do it more ❤👈

Hei 😘

En flott uke er påbegynt , bare å starte dagen med sol å varme. Deilig å våkne opp til en Mandag .

Er en ny start, godt å jobbe med frilans jobben min.  Det å levere varer . Kjøre ut kataloger er så gøy.  Få kunder på besøk , å flytte mellom ordene.

Viktig at en lever å tar seg god tid til å leve livet. Det å ikke bare eksistere men realiserer det en har bestemt meg for å gjøre.

Når en har huset med et halvt fotballag næsten 😘då e det alltid nok å fylle dagene med.

Det å planlegge fremover hva vi skal kose oss med til jul.  Så er det å lage hjemmelaget mat.  Utrolig artig, noe jeg oppriktig elsker å gjøre.

Bare det å forberede seg til å produsere litt.  Kommer til å bli kanon godt, elsker å jobbe målrettet å samtidig lage mat.  Bare det å lære ungene opp til å bli like glad i å produsere god mat . Er også viktig, å holde på gode tradisjoner 😘

Det å bevilge tiden rett fremover kommer til å bli kanon godt,  jobbe bedre med frilans jobben min, sette meg mål som jeg ønsker å realisere.  Det å vil nå de , er noe jeg oppriktig ser fram til å jobbe mer med .

Ofte så utsetter vi det vi vil oppnå.  Det å se potensielle kunder bare vaser av sted, å går uten at de vet om produktene som jeg selger.  Så skal jeg promotere meg mer , å bli flinkere til å gled meg til oppnå mer i det jeg drømmer om.

– Opplever at bare 1 dag borte i fra alt , har påført meg masse mer energi, tenk deg om en hadde gjort dette oftere fremover .
Hvor mye det kan utgjøre en større forskjell i livet mitt.

Bare å finne gnisten tilbake 😘gleden over å strebe etter å lykkes. Bare det å ladde opp batteriene igjen det kjennes ut som en ny start for meg 😘Bare det å ligge på hotell, sove litt med masse latter kule 😘 godt å spise god mat, er luksus. Det gir mer tilbake enn du faktisk aner. 
Har allerde sett på nye hotell opplevelser, fordi vi trenger å reise bort litt . Å null stille oss.  Bare det å slippe mas å fjas, bare det å få være meg selv og tilføre kroppen ro. Er det  sanme som balsam er for vårt hår. 😘

Derfor må vi aldri glemme å ladde opp batteriene, våre slik at vi har lettere for å klare å stå på litt mer, utvile nye muligheter, eller bare være på stede hvil. 

Det å ta kontrollen over hvordan jeg ønsker å leve.  Er også meget viktige.  Vi må avpasse for hva vi ønsker å være med på .
Fordi det å gi vår tid til de som ikke vil bruke den, er heller ingen vits å planlegg så mye med.  Det å prioritere det som betyr aller mest for meg, er også det som er primus motor fremover.

Ha en magisk mandag ❤🙏👈

0 kommentarer

Siste innlegg