Skap deg en magisk ❤🙏👈

Hei 😘

Det å vite hva en ønsker å oppnå er noe en setter høyt på listen over alt en skal oppleve å gjøre.

Bare det å utvikle seg selv mere , bare det å finne ut hvordan en kan utvile stasjonen, eller se hva som skal til før å lykkes med nye muligheter.

Møtte en kollega i fra meyergården tiden, deilig å utveksle opplevelser som vi sammen skapte der .

Hadde veggene der kunne prate, så hadde mange hatt det sinnsykt gøy.

Gode minner, gir meg enormt energi til å glede meg til fremover.  Til nye muligheter, å gode opplevelser.

Merker godt at jeg er under kontinuerlig utvikling, skal…skal ikke… tempo, arbeids kapasitet å arbeids moral er det noe jeg har.  Så er det nettopp det.

Gründer livet passer meg perfekt, liker å jobbe målrettet å utvikle seg mere.  Bare det å bestemme over minn egen tid.  Betyr enormt mye for meg.

Bare det å jobbe ut det en tror på, så kommer jeg meget langt.
Alltid gøy å få gode tilbake melding på jobben en gjør i mitt eget.
Det å møte på potensielle nye kunder.
Som forteller meg at de hører mye skryt av jobben en gjør i Gruben Massasje.

Det betyr masse å få denne tilbake melding på jobben en gjør.  Det gjør at jeg gleder meg enormt til å stake ut en stø kurs i det jeg drømmer om.

Det å jobb litt som servitør gjør at gamle kjente kommer en i kontakt med.  De en hadde som kunder der jeg jobbet før . Alltid hyggelig å møte igjen folk som en ikke ser så ofte.  Bare å veksle noen ord er så gøy.

Det å ha gode relasjoner mellom mennesker er det som forteller oss om vi er på rett plass i livet.

Skap deg en riktig nydelig kveld 😘

0 kommentarer

Siste innlegg