Nattens Refleksjon : Hele tiden gjør vi ting som hindrer oss i å utvikle oss mer.

Hei !

 

 

Det å starte dagen veldig rolig, gjøre helst kun det en må gjøre er godt . Hvorfor skal vi hele tiden være for ande ? Det å hele tiden være tilgjengelig ? 

å hele tiden må svare andre ? En begynner å bli en smule lei av å hele tiden må være tilgjengelig  å være på nett så er det også lov til å stenge helt av å være kun for seg selv . Det har jeg gjort i dag, en trenger en pause i fra alt , ikke alle som skjønner at det faktisk tar på om alle forlanger et svar hele tiden at en hele tiden må bruke tiden på svare på ulike sosiale medier , så kommer jeg nå fremover til å stenge mer av der , kun fokusere på det som er primært er viktig privat også jobb . Det som ikke er viktig kommer jeg nå ikke til å bruke noen tid på har nok med å svare kunder i mitt eget å holde den kontakten oppe , så en må avslutte ting som bare tar tid. Det tar veldig mye tid bare å svare , svare å sende snapp også forventes det jo så klart hele tiden svar, kjent det her om dagen at jeg ble så dritt lei av å bruke tiden min så mye på unødvendig ting , der jeg heller kan bruke tiden min på bokprosjektet mitt å ha mer fremdrift der .

 

Hele tiden gjør vi ting som hindrer oss, å ting som gir oss mer fart i å få fremdrift. Det å være seg selv ,  stå på å aldri gi opp er en god fremdrift. Det vises godt om en har gode hensikter å vil gjøre en bedre jobb. Det å utvikle seg mer er også noe som er så gøy å lære å se at både en selv også de rundt meg har det godt . Det betyr enormt mye at vi alle sammen har en god energi rundt oss. Bare det å se at en lykkes mer , en lærer mer å en klarer å stå  i ting som ikke alltid er like lett. De opplevelser som vi kommer i , eller møter på de skal vi lære av , selv om enkelte opplevelser kan virke skremmende å skummelt så skal vi våge å møte nye veier i livet . Det at vi avslutter noen kapitler i livet vårt er bare sunt ,de er med på å åpne opp for mer utholdenhet , nye opplevelser som vi også blir tiltrukket av . Det å stenge en dør for å glede seg på nye opplevelser som alltid kommer til oss da vi er klare. Vi må gi alt tid , vi må være tålmodig uansett hva vi venter på , vi må lære av situasjonen som vi har avsluttet, ikke bare gi de andre en skyld men en må lære av det å gå videre. Om vi hele tiden snakker om negative opplevelser så tiltrekkes vi også av nye negative opplevelser , det er ikke ønskelig men vi må heller fokusere på hva vi heller vil oppleve å ta imot det nye som kommer til oss med strak arm.  

 

Det å snart kan juble over 1 års jubileum , i bedriften min så kan jeg se hva har jeg gjort bra også hva har jeg gjort mindre bra… Det er slik at vi lærer da vi gjør feil , en må heller bare juble at bedriften har gått så godt å  mange trofaste kunder booker til stadighet ny tid i Gruben Massasje . Det å se hvordan en har drevet skuta så viser det også at jeg har jobbet mye , hele tiden har jeg jobbet for å utvikle bedriften min på sosiale medier, det er ikke så lett å stå på alene men jeg synes jeg er tøff som aldri gir opp , står på å brett opp ermene å jobber hele tiden. Det å ha kommet i fra nattskift å ha hatt kunder i mitt eget til langt utpå ettermiddag , er ikke før amatører det er en jobb som en gir av seg selv 100 % derfor så er det så godt å avslutte noe som hat tatt mye tid , slik at jeg kan bli enda flinkere i mitt eget å klarer å tilføre meg å mine arvinger nok inntekt så vi har hodet over vann. Det å lykkes i dagens samfunn er ikke alltid like lett, en må promoterer seg selv . Det å ha mange nok følgere så merker jeg godt at jeg får mer snakk om bedriften min. Det er viktig i dag at folk prater om at de er fornøyde , det å få høre i fra kundene at de er så fornøyd å at de har fremsnakket meg er musikk i mine ører. 

Vet mamma hadde smilt i fra øre til øre om hun hadde vært blant oss nå , hun hadde sagt hva var det jeg sa til deg Elin – Weronika ? Mamma ønsket at jeg skulle drive med dette på heltid , men jeg skjøv det alltid bort fordi jeg glødet å brukte tiden min på masse annet vas. Det å prioritere feil gjør vi alle i livet vårt , det er det å være et menneske men det å ta en snu operasjon å  prioritere andeledes så kan vi alle klare å lykkes med våre drømmer , vi får til akkurat det vi selv bestemmer oss for , derfor så skal jeg bli enda flinkere til å disponere tiden  min bedre å ikke vase den bort . Da tenker jeg på andre prosjekter som jeg ønsker å realisere , som enda er i tenke boksen , liker å ha noe kun for meg selv , det å være en mystisk blid person er digg , en å være en mystisk sur person skjønn du ? Du lykkes med dine ideer om du vil det å du er motivert , bare det at jeg selv har satt meg så på kartet er gøy. 

Det å møte på gamle skole venner i fra gymnas tiden da vi var rødruss sammen , er kult det at de har fulgt med meg om Gruben Massasje å legger merke til hva jeg gjør er veldig hyggelig . Det viser seg at jeg er blitt lagt merke til helt klart.

Bare det når jeg er på jobb på NO 3 ,  så fikk jeg spørmål ifra en gjest er det ikke du som er ho massøren ? Jeg svarte ja det stemmer det, hyggelig gjest som bare ville promoterer meg . Da gjesten forlater lokalet så sier jeg til han mens vi prater litt hyggelig å se deg igjen – Der jeg bruker å drikke kaffe sammen med noen venner , er også gjesten mye også . Så sier han ååå ja det er jo du som er dattra til vedmannen . Ja stemmer det måtte jeg bare avsløre .

 

Ha en magisk natt – Alle flotte mennesker  

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg