Tiden modnes – Vi er klar , ferdig Gå !

Hei dere .

 

Deilig dag må si det , det å være min egen sjef å få lov til å være så heldig å kan utvikle mitt eget pluss at jeg er så heldig å få jobbe som servitør igjen der en på nytt henter opp de egenskaper å det en kan er så digg. Bare det å møte så mye flotte folk er så gøy , det å få lov til å jobbe sammen med trivelige folk er for meg en rein glede. 

Det er sunt å avslutte et kapittel i livet , det å kutte ut noe har lenge vært for meg ikke så lett , du vet en holder på mye som en ikke alltid burde gjøre. Det å kjenne energien blomstre i meg, selv om dagene i servitør yrket ikke er det letteste men det gir meg enormt masse glede å bare det  bytte miljø er så godt . Dette burde flere ha gjort oftere, men jeg er takknemlig for at jeg endelig fikk fingeren ut … Vi skal alltid være til for andre , så glemmer vi så klart bort oss selv , derfor så er det nå så godt å ha tatt denne beslutningen som har pågått en stund i mitt indre. Det å ha mange jobber er ikke alltid like lett , det å holde kursen på rett vei da en ikke trives 100 % alle plasser så har en lett for å gjøre dårligere jobbe på alle plasser. En er i dette fordi en ikke har nok guds eller er redd for å såre  men hvem er det i grunn vi sårer mest ? Det er så klart oss selv , en blir energi løs også er en for lenge i det en ikke gløder like mye for , så blir en bitter å grinte  kjerring noe ikke jeg vil kjenne meg igjen som eller se meg ut ifra min egen kropp at jeg blir et ufyslige mennesker som ikke viser andre respekt å glede. 

Så jeg er så glad for at jeg trekker meg i tide mens jeg smiler å har det godt på alle nivåer i livet mitt , det å lytte til kroppens signaler hva en liker også hva en vil ha mer av … Så forteller kroppen å sinnet vårt veldig tydelig hva vi ønsker mer av å hva vi ønsker mindre av. 

Bare det å lære seg et nytt system er vanskelig i seg selv , men det å holde på noe fordi en må tjene penger å ikke vil være i det … så yes gledelig å se fremover da en lukker døren bestemt , så kommer det godt ut av det til slutt. Nye dører åpner seg for meg , merker det allerede godt at jeg har kunder i mitt eget som ønsker at jeg skal lykkes mer , med min bedrift . De framsnakker meg å vil at jeg skal få mer økning , kundene mine de er gull ser at jeg har en periode som jeg har jobbet masse med å få mye å gjøre , jobben jeg har gjort kvar uke siden jeg startet opp bedriften min i fjor , har vist seg at det gir avkastning fortid kundene de er fornøyde med jobben jeg gjør. Bare det at jeg aldri har tatt fri i fra jobben bruke på meg selv , bedriften også egen tid også salgs jobbene mine også servitør jobben min får jeg bedre tid til å bli enda flinkere i . Det å stå på å vil bli flinkere må jo hele tiden være et mål ellers så kan vi bare kaste å avslutte. Det å gjøre feil er det som må til for å nå toppen selv de som er på toppen i dag ,de har gjort mange feil de også . Det vis seg også at jeg våger å vil lykkes med mine mål. Det å ha vært i andre jobber som jeg nå har trukket meg ut av, så tilfører jeg meg selv mer tid til å klar gjort mange dramatiske feil , men jeg ser at vekst kurven i den nye jobben min , har vist seg å være bratt men jeg er kommet meg mer å mer , deilig å kjenne at en har funnet seg til rette i miljøet også det å vite hva en serverer ikke minst , så ser jo også gjestene at jeg er mer trygg å vet hva jeg holder på med …  det å seire over det en ikke helt kunne i starten , så ser jeg at selv om jeg hadde kunnet vært mamman til flere av mine flotte kolleger så er de skjønne alle som en , det å være en av de å lære av hverandre å samtidig utvikle meg som menneske så gjør vi det i et nytt miljø , det å våge å være sårbar å kjenne litt på frykt å stå i det så vinner vi til slutt , bare det å ikke gi opp er også et godt tegn for oss slitere. 

Bare det at jeg selv bestemmer for når å hvordan jeg vil jobbe , er så godt å planlegge min egen tid er så deilig . Ser så frem til å bli flinkere til å jobbe med bar å lage mer drinker som jeg gjorde da jeg var i 20 årene også 30 årene så da jeg er i 40 årene så er jeg tilbake i et team som er aktivt å jeg digger det rått , jeg er skapt for å jobbe i hektisk miljø også det å må lære seg fort å aldri en dag med de samme gjestene er noe som gjør at vi hele tiden blir trenet opp til å bli flinkere til å se deres behov også selge mer til de, det er noe en liker veldig godt – Livet smiler da en kommer hjem fra et godt skift i dag , jeg har jobbet i mitt eget først å hatt en flott dag her hjemme , sto tidlig opp å hadde sovet en meget god natt , dagen lovet godt allerede da jeg kom opp , da du smiler til ingen ting så skjønner du selv at dagen den blir bare mer en bra. Derfor så skap deg hele tiden gode øyeblikk som du kan bruke som gode knagger for å nå fram dit du måtte ønske . 

 

– Skap deg en fin dag du også – Gode ønsker til deg –

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg