Kvalitetstid 🙏😁

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til , bare det å disponere tiden min selv.  Å kan sløve litt ekstra er digg.

Det å jobbe i Dag hjemme fra, like jeg veldig godt.  Bare det å få ordnet mye her med praktiske oppgaver.  Det å haste av sted.  Eller ha for meget å gjøre er ikke alltid like lett.  En må stoppe opp litt å ha det litt roligere rundt seg.

Det å våkne opp tidlig å være så uthvilt er veldig godt.  Det å være på rett kurs i livet er så godt.  Det betyr at en har det så godt.

Livskvalitet handler ikke bare om penger å status.  Det handler om å finne sin plass i flokken. Ha det godt å våge å være uavhengige å være seg selv.

En opplever at noe kan være en utfordring.  Men det løser seg alltid om en vil møte på de situasjoner som kan være en utfordring for oss.

Vi opplever om vi klarer å løse problemet som oppstår på en god å reflektert måte. Så styrker det vår selvfølelse å styrker oss mer enn om vi ikke tar grep i vårt eget liv.

Det å ta ansvar for hvordan vi velger å leve livet vårt.  Er også med på å påvirke våre håpfulle.  At de ser hvordan vi håndterer ulike opplevelser å bare det hvordan vi velger å løse problemet.

Det vi ser kopierer vi, om vi ikke er sterk til å gå våre egene veier.

Derfor bruker jeg alltid mye tid på å reflekrere over situasjonen som en opplever eller plutselig  opplever .  Er det noe jeg opplever som negativt.  Så går jeg alltid min egen vei.

Det er veldig viktig å føle seg godt frem 😘

Skap deg en riktig god dag 😘

0 kommentarer

Siste innlegg