Jeg vil lage mere spor etter meg 😘😍❤🙏👈💯👈

Hei 😘

Ny uke er så deilig å ta fatt på 😘 Mandag å ny start.

Denne uken starte godt med mye å gjøre i mitt eget, det å jobb nå beviser Også for meg hva som bor i oss.

Bare det å få nye kunder betyr enormt 😍 å samtidig få høre at kunden har bare hørt god omtale om Gruben Massasje 👏😘🙏😁 meget meget takknemlig må si det 🙏😁

Åsså skulle kunden promoterer bedriften min ❤👈

Takknemlig å på rett kurs i livet mitt helt klart ❤

Bare det å se hva som skal til før å lykkes, se at hardt arbeid å stå på så LYKKES en med både fremdriften også veien framover.

Det å avslutte et kapittel i livet er herlig, det gir meg enormt energi til å utføre mer i andre områder.

Om vi står i ting som er vanskelig så avslutt de så en får ryddet bort negativ energi. Det å se hva som skal til å ha gode relasjoner mellom det en gjør.

Ofte så kan en føle at når en endelig har våget å ta en risk i livet så taper vi… jeg er heller i den oppfatningen at om vi tar en risk så vinner vi så absolutt mer en vi taper.

Uansett livet mitt å ditt liv blir så klart slik vi velger å leve det .

Jeg vil lage mere spor etter meg, helgen har vist seg at jeg har tydeligvis laget mange spor som flere har merket seg ved.  Det å kan ulike jobber betyr også at en er mer kreative å ser løsninger fremfor å bare være i det trygge å vanlige.

Bare forfatter rollen min kommer nå mer tidlig fram.  Mystisk menneske😘

Hele tiden kommer jeg til å utvikle mitt språk, skrive ferdighet  Ved å blogge kvar dag.  Blir akkurat som en av nærings toppene som heller aldri har en eneste dag fri, må skrive til magasinet. 

Da kjente jeg meg enormt igjen, men ved å reflekrere, skrive, skildre å undre.  Så blir vi du å jeg dyktigere.  Ved å modnes.

Derfor er det så godt å ha god tid til å jobbe målrettet å ikke ha frist for bokprosjekt enda.  Det skal være gøy å samtidig kunne hjelpe andre mennesker som står fast. 

Det å bite litt ifra seg, gi litt mer fan i å leve A4 liv , trå litt nye veier, for å LYKKES så må vi også ta ærlige valg i livet.

Ikke alltid de rundt oss skjønner hva vi tenker med våre drømmer. Det er så klart ikke alltid alle skjønner hva som er grunnen til målet vårt.

Det som betyr aller mest for oss er at vi selv skjønner hva vi driver henne å skaper oss mer kunnskap å kan  påvirke størrelsen på resultatet i det vi ønsker å utvikle 😘

Jeg opplever ofte at folk ikke helt skjønn hva som driver meg, hvordan en klarer å press meg så hardt som jeg gjør.  Det som hele tiden er viktig er at en hele tiden har det gøy på reisen til suksess 😘 drivkraften bak fasaden er at jeg skal lykkes med mine mål. Da må en jobbe ved siden av mitt eget.

Det å jobb nå kun som servitør og selger er gøy, å ha mindre områder å forholde seg til.  Det å minimere tiden min til å jobbe i godt miljø som også gjør mer med oss som mennesker. Vi trenger å være i sunne miljø, der vi er oss selv også utvikler oss mye mer .

Det å være ærlig at en trenger luft i fra det en vil avslutte.  Så er det mye bedre enn å stå i noe som ikke fører til økt lykke. 

Det å høre andre refererer til at de har jobbet i 25 eller 30 år i samme yrke.  Gjør ikke til at jeg blir imponert over det , med mindre om de selv er gründeren bak fasaden.  Da er det noe helt annet.

Det å tilegne seg mer kunnskap som vi kan lære av, lære bort også øke vår forståelse for hva som er lykke?

Hva som betyr aller mest for oss?

Så må vi så klart leve et liv som gir oss mer energi, livs glede, tar vare på helsa vår.  Bare det å lære av de feil som en til stadighet gjør.  Så kan vi alle bli hele tiden mye bedre.

Det å vise omsorg å bry seg om andre mer er også viktig.

Det ser jeg i jobben min i Gruben Massasje og selger jobbene også servitør jobben min at det å vise omsorg å omtanke betyr masse.  Vi vinner mye der 😘

Forfatter rollen min, den er også en rolle der jeg er en formiddler som skal veilede deg å andre igjennom traumatiske hendelser.  Informere hvordan det livet har vært å leve i . Det å vite hva som bor i de vi tror vi kjenner er for mange av oss ukjent hva som river å sliter bakom gardinene….

Bare det å ikke vite er da ikke lett å vite hva skal jeg jobbe etter for å se.  En må hele tiden ha en knagg å henge både erfaringer, opplevelse osv.

Bare det å se det i hvitøyet at alt er ikke ok , selv om det er tilsynelatande ok … En refleksjon mellom linjene, mellom falske neggler , glitter og Glamur.

La deg ikke lure av flott fasade, det er ikke gull alt som skinner….

Skap deg en riktig god uke 😘❤🙏💯👈

0 kommentarer

Siste innlegg