oh yes Fredag !

Hei !

 

Endelig fredag føler mange , jeg må si uka går alltid fort selv om denne uka har vært litt mer slakke en vanlig for meg . 

Det å prioritere meg selv , ungdommen å vær kun i sitt eget er topp det gjør så absolutt mye med oss . Om jeg skal se igjennom noe i uka som jeg er stolt over som jeg kan si Ja nå Elin – Weronika , nå har du vært riktig så smart å dyktig . Så må det være at en lytter til kroppens signaler at en ikke bare kjører på å tar ting enda mer ut å ikke slapp av å gir litt blaffen i alt å alle. Ingen som renn ned mine dører eller spør meg hvordan jeg har det virker oftest som at jeg er flinkere til de fleste til å følge opp. Det er vel muligens det som er mitt kjenne merke at jeg er for “mange” Men vi som har dette for oss , vi må aldri glem bort oss selv i øyeblikket å leve det livet som vi føler oss mest mulig tilfredsstilt også har det bra  Vi har det ikke bra om vi går tom for energi ofte må vi som har dette i oss at vi ser alltid andre , vi må være flinkere til å se oss selv ,  være litt mer ego en ellers sett av god tid til å ha egen tid. 

– Det har jeg klart meget godt denne uka , det å ladde opp batteriene samtidig som en har det gøy er viktig , har fått mye hyggelige opplevelser sammen med ungdommen også . Det er alltid en kabal som ikke alltid går opp , fordi den ene poden skal på en jobb eller sammen med venner. En må booke tid til de ofte i lang tid , det er ikke som før i tiden at de hadde god tid, det er blitt motsatt her … Men det er også det som betyr en endring i livet vårt , en må ikke hvile seg på ungene sine hele tiden , en må leve også via det livet som en også har det godt i utenfor familie , knytte gode bånd mellom nye bekjente også gamle bekjente , bre det at jeg har mine 3 salgs jobber så tvinges jeg til å skape nye bekjente ser også i Gruben Massasje så har jeg vært heldig via den kanalen at jeg har tilført meg mer nye kunder i salgs jobbene , det å se at ting via hverandre gjør at jeg lykkes mer og mer.

 

Det å lykkes om det er på privaten , eller jobb så bidrar også dette til at vi blir mer glad i det indre vi får en bedre helse ved at vi er mer glad en om vi går konstant deprimert. De som smiler konstant de er jeg mest redd for , fordi de har det ikke alltid like godt som de framstår , det er en kamuflering for å skjule det indere hvordan vi oppriktig har det. Det er så avgjort ingen som har det bra 100% selv om vi ofte påstår at vi har det fint . Så er det alltid noe vi kan klage på , men blir det bedre av den grunn ? Hmmm nei du det trur jeg ikke at det blir , men det som er viktig er at en får ut alt som en bærer på i det indre som en sliter med, det som er tungt det som gjør at en føler seg dårlig eller at en snakker seg selv ned så må en endre dette , fordi vi grever vår egen grav ved at vi prater negative tanker . Vi må bort i fra det men først må vi være ærlig å få ting ut av systemet , da er det alltid godt å ha noen som lytter, det er viktig at en får lov til å kom med det en har på hjerte uten at andre skal kritisere en for det, fordi det som vi kan føle dumt er ikke dumt for en annen , vi må lære oss alle og vise respekt for andre. Det at vi lar andre får være seg selv.

 

 

 

Nye venner , ny jobb eller nytt miljø så vil det alltid være ting som kan skurre, jeg bruker alltid å lytte å følge min magefølelsen den stemmer alltid , om jeg gir en god venn , en i familien eller noen andre som jeg bare kjenner eller vet av , på bakgrunn av min magefølelsen så er det ikke for å såre men for å hjelpe . Pussig at enkelte de tar det som nederlag at de ikke forstår at enkelte bare vil hjelpe ved ord…  

Det å lytte også observere , se om ting stemmer overens med det som skjer eller blir sagt så er det også det jeg er sykt godt opplært til i jobb innenfor helse sektoren , der jeg leste pasienter som en åpen bok , der vi  måtte kunne lese å se adferds forandring fortere en du klarte å drikke opp kaffen din … Da jobbet vi for å gjøre det aller beste for dine .

Derfor om noen sier noe til deg , ta det ikke som kritikk så alltid lytt å følg på magefølelsen din hva betyr de ordene som den sa til meg , var det noe de ville eller at de ville jeg skulle styre unna … Det å overse det andre gjør et forsøk til å hjelpe er også dessverre trist men et faktum at mange de er for stolte for å lytte til andre , de vil helst bare høre sin egen stemme , de ser også bare seg selv å glemmer bort å sett seg ned for å se til høyre eller venstre. Mulig de sårer mest folk rundt seg , en de som prøver å hjelpe ? Jeg påstår det !

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg