Jo mer poitiv vi er , jo større resultat får vi !

Hei !

 

Lørdags kvelden ble til bringet litt på jobb , også her hjemme . Det å  jobbe så variert , ved å må omstille meg hel tiden gjør også til at jeg blir flinkere til å huske også lære meg nye ting.

Servitør jobb har jeg hatt i fra jeg var tidlig i 20 årene , det å igjen jobbe i det da jeg er i 40 årene viser til at jeg er enda aktuell også klarer det tempoet som det er å være en servitør , en må hele tiden være på . Det å må ha et høyt tempo betyr også at gjesten skal ha maten varm .

Hadde vært litt gøy å hatt skritt teller etter dette skiftet , ingen pauser men slik er det i denne gamen.

Det som også er gøy jeg møter masse hyggelige folk , møtte en del slekt , gøy det også mine kunder i mitt eget veldig hyggelig det , at folk følger med meg på hva jeg gjør å jobber med. Fikk så mye gode tilbakemeldinger i fra de som jeg kjenner , som vet hva jeg står for osv. Det å få høre at mange ser opp til meg , ved at jeg står slik på gjør meg beveget men samtidig veldig glad. Det å bli sett er jo også det en grunder streber etter, det er jo også en jobb som ikke alltid er like lett å klare å mestre , men jeg kjenner på at jeg er så på rett vei ingen tvil om det , da jeg hadde hentet jentungen på sin jobb i kveld , så fikk jeg en ny booking i Gruben Massasje i morgen , yes deilig ikke en fridag denne søndagen heller , men det som er greia , jeg digger det at jeg kan bestemme mi egen arbeids tid selv. Det å jobbe målrettet så vet jeg at jeg skal lykkes med målet mitt.

 

Uansett så er mye vi gjør gørr kjedelig , men da en ser at en lykkes med de mål en setter seg , så får en også en bedre følelse .

Bare det at en får gode tilbakemeldinger på jobben en gjør så blir ting så mye lettere , en jobber faktisk så mye bedre enn om en bare får kritikk for hva en kunne ha gjort bedre.

Det er dessverre alt for mange som hele tiden “maser om ditt ,  om datt ” det som ikke alltid er like lett å lese er om hva egentlig mennesker bak all denne maset så ligger det så klart noe godt bakom maset. Det å få folk til å tilegne seg mer kunnskap så må en rose mer , en må gi tillit også gi folk tid til å føle seg fram.

Alle bør gå inn i seg selv å fundere litt mer på hvordan vi er , å gi andre mer tid til å få komme til ordet eller gi folk tid til å lese bildet i jobben eller hva det måtte være. Vi er alle så ulike , jeg klarer ikke karakterer som maser meg glugg i hjerl kjenn jeg blir egentlig mer tom en jeg blir full av energi , også er det noe som en mister på veien da en hele tiden får en ny beskjed , det du selv skal formidle er lett å glemme på veien Dagens refleksjon !

 

Såå er det bare snart å finne segen å ladde opp til en ny fresh dag , til masse hyggelige gjøremål som står for tur.

Skap deg en nydelig kveld.

 

0 kommentarer

Siste innlegg