Gi mer Ros enn ellers !

Hei !

 

Deilig å se at helga er oss i møte , selv om den både blir hektisk men godt å kjenn på denne følelsen av at en er viktig for ikke bare en selv men andre. Det å bety noe er viktigere en vi ofte tror , det å føle seg mislykket er det mange som også føler de er. Det å vite at mange ikke våger å være seg selv , er også trist men håper vi som våger kan løfte de opp mer ved å formidle et budskap av om vi går på tryne så gjør det ingen ting, om vi sier feil så gjør heller ikke det noe , bare det å vite at vi er gode nok , skal også være nok for å være bra i samfunnet vårt. 

 

Håper at om du ser noen som sitter sammen trykket , gir de mer ros en du ellers ville ha gjort, håper at du i stede for å kritisere lytter mer, håper at du som ser noen ikke bruker de sterkeste ordene i vårt alfabet , men heller fokusere på det personen gjør bra, fordi jo mer vi løfter andre opp på ulike måter på de plassene som de er flinke på , så vil de automatisk stråle også vil de klare det de synes er vanskelig til slutt. – Bare gi mer ros , enn kritikk ingen som lærer ved å bli kritisert for hvordan vi er eller måten vi jobber på , begynn med det som personen gjør bra, også heller si hva en kan gjøre osv.ikke starte med å forandre fordi da kjør du over de som har lyst til å lære det selv.

 

Ved å se at vi nærmer oss 1 års dag i Gruben Massasje er helt sykt , denne mnd var planleggings mnd for bedriften , jeg hadde kun 1 person som jeg kontaktet å som framsnakket meg at dette burde jeg gjøre. Det å sette i gang å gjøre denne prosessen var noe jeg ikke for 1 år siden hadde sett eller forstått hvor mye jobb det skulle være også hadde jeg nok heller ikke sett for meg at jeg kom til å få så mange følgere på facebook , det å snart ha 1100 følgere er fantastisk , jeg ser nå at jeg når de mål jeg setter meg , men det blir som Anja på foredraget sa, vi må sette oss et mål også må vi kos oss på veien til målet , vi må trene mye på det vi ønsker å bli gode på , det som er i Gruben Massasje , jeg må også så klart trene hele tiden , jeg har nå faste kunder som kommer igjen å igjen som gir meg deres tillit det er så gøy å vite at jeg gjør en god jobb for de . En kan aldri gjøre alle fornøyde men slik er livet. 

Den lærings kurven en går igjennom i år , ved å sette seg inn i regnskap også , huske på alle datoer som en skal betale ulike fakturaer mellom all annen jobb , kan lett gi hode bry for mange, men jeg opplever denne perioden som meget lærerik også ser jeg at jeg har modnes mer i denne perioden , ved å våge nye ting så er vi mer åpen , vi fokuserer på å lykkes også vil vi lære da lærer vi også et nytt system også . 

Bare det at jeg tvinger meg til å lære et annet system , som de har på NO 3 , gjør også at jeg lærer hele tiden fordi hode å hjerte ønsker å lære så lærer vi , er alt fraværende så lærer vi ingen ting men da er vi heller ikke mottakelig .

 

Skap deg en magisk Fredag , kos deg masse . 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg