Fredag , woow sist fredagen i September

Hei !

 

Deilig å våkne opp tidlig også kan gjøre litt egne ting , litt før alt alvor starer for dagen . Bare det å slippe å stresse å bare være er også noe som er genialt. 

Ungdommen de har som vanlig god tid, det å ikke påføre oss mer stress en nødvendig er også noe som en skal jobbe mer i mot , at vi er flinkere til å organisere det meste som kan organiserer før en skal gjøre det. Det å være helt forberedt til alt vi skal foreta oss hadde vært genialt, det lar selv selvfølgelig ikke helt løse det 100 % men vi kan i alle fall jobbe mer ved at vi forbereder slik at vi ikke tar av andre sin tid, mer en nødvendig. 

 

Ofte kan en oppleve at venner også bekjente de avtaler tid med en , men de dukker ikke alltid opp til den tiden de hadde sagt at de skulle komme. Det er noe som kan lett irritere , men det er så klart avgjørende hva en legger i tiden mellom de en bruker tid på. Er det slik at telefonen , eller andre er mer viktig en de en besøker så er det viktig at en går mer inn i seg selv. En kan oppleve at enkelte aldri ser seg selv , hvordan de er , men mange de er dessverre alt for snar å både kritisere meg får både at jeg jobber for meget å står på for mye. Skjønner at folk kan være bekymret men , en må alltid ha nok penger inn av det en skal ha ut, jeg er ikke en slik karakterer som får alt servert hjemme fra som mange gjør. Jeg må så klart jobbe inn så jeg har nok til å brøfø meg selv også mine barn . Det å hele tiden må fokusere på mer salg , i bedriftene mine som jeg jobber ut , så er det så klart ikke alltid like lett. Noen ganger er en veldig så heldig med å få mye salg andre ganger er en ikke like heldig . Det er også det som er greia , en vet aldri hva en klarer å prestere derfor må en også hele tiden være på.

Derfor så synes jeg det er så godt å vite hva det å ha lite gjør med meg , da sett jeg så pris på det jeg lykkes med , da en ikke har foreldre som kommer med en slant i ny å ned, vet mange får i bøtter og spann i fra sine kara, jeg vet at prisen de må betale den dagen deres foreldre er borte så blir det også merkbart økonomisk. For meg som har mistet en mamma , så vet jeg hva savn er , det å ikke savne henne kun pga av penger ol. er godt , det å savne henne pga av de verdiene hun lærte meg også den gode humoren som hun hadde , vi kunne prate med hverandre om alt. I går hadde jeg mest lyst at telefon nummeret til himmelen hadde vært aktuelt , fordi jeg vet at hun hadde ikke klart å stoppet å le av meg … jeg klarte noe jeg ikke helt forsto først hva det var jeg hadde gjort. Jeg kom borti en dings i bilen , så den datt ned så skulle jeg få det på plass mens jeg hold på å få det til så hører jeg en stemme i bilen min , jeg sitter alene i bilen det er det er politiets nød telefon jeg ble først stille trodde ikke dette var mulig fordi jeg hadde jo musikk på først men stemmen ble mer bestemt det er polities nød telefon . Måtte bare si jeg hadde ingen nød , hadde jeg fått tak i mamma da , hadde hun ledd gått , en litt utenom det vanlige men kjekt å vite at om noe skal skje så har jeg nødalarm i bilen også , kjekt å vite. 

Helgen blir som vanlig aktiv men innslag av jobb, venninnetid , familie tid også jobb også kvalitetstid   siste dagene igjen i september skal nytes helt klart.

Vær snille med hverandre , fortell andre at de betyr noe for deg , vis omtanke på din vei fordi gode velmente ord det bidrar til at vi er flinkere til å lykkes også får vi opp mestrings kurven vår ved å få ros tenk det ? Fortsett om du gjør det gjør du ikke det så start allerede med det i dag, du vil se at du klarer å bidra en større forskjell.

 

0 kommentarer

Siste innlegg