Ga meg mersmak 👉❤👈❤👈🙏😇

Hei 😘

Dagen i dag har vært meget aktiv, variert å samtidig lære rik.

Bare å gled meg til foredraget med Anja , flott håndball spiller som vet hva livets bakside handler om, i forhold til å finne sin pass i både samfunnet også i karriere, sport osv.

Vi tror at det å kjøpe oss en ny bil, få nye klær, bytte miljø, flykte i fra ting som er vanskelig.  Så blir kvardagen min så mye BEDRE.

Ved å bli noe stort er også noe mange av oss, strever etter.  Men det som betyr aller mest for oss.  Så er det å ha gode relasjoner mellom venner, mamma og pappa.  Også alle gode vennene våre.

Disse som jeg ovenfor refererer til, er de relasjonene som både vi blir påvirket av, også tror vi at de liker oss eventuelt BEDRE om vi lykkes med å selge mer produkter.  Får den drømme jobben.
Bare blir bedre på skolen , bare blir bedre på å multitaske, bare viser omverden at jeg stråler av lykke.  Så har jeg det så meget BEDRE.

Den indre stemmen som hele tiden går å surrer rundt i hodet vårt.  Du suger, du er ikke flink nok , du er ikke pen nok , du kan ikke søke på den jobben fordi du kommer aldri til å få den.. det som i alle fall er sikkert.  Du får aldri en jobb om du ikke skaper den selv.  Eller søker på jobben.

Jeg er alltid en slik karakter som har gått utenfor min egen komfort sone.

Jeg har vel opplevd mer trøkk i livet, en mange aner.  Det som utgjør en forskjell er hvordan jeg har omvendt de opplevelsene.
En kan ikke dyrke fram det som er negativt.
Vi kan heller ikke sy pute punn arman på folk.
Det vi må gjøre er å lære av de opplevelser som en står oppi.

Ofte så kan en lure på hvorfor mennesker er vonde mot andre , det å være ærlig er noe jeg setter veldig stor pris på.  I stedet for at mennesker er så fin oppi Øyan mine å  glis i fra øre til øre også er det ikke sant Noe av det de lefser ut …. Så er det godt å heve nivået å kvaliteten på  de en omgås.

Hvordan vi har det i  vårt indre.  Så speiler også dette hvordan vi er mot andre, hvordan vi uttrykker oss, både med vårt kropps språk også muntlig tale.  Det er 2 måter å kommunisere på, derfor så er det lett å glemme bort kropps språket vårt.  Det kan vi ikke kamuflere så godt…. i det lange løp.

Derfor feil mer , å lære av de, oppsøke nye miljøer ved å slutt å hele tiden være kun i det trygge.  Er du lei av dama de , typen din… Å dette har pågått i mange år … gå ut av det om det ikke kan løses til det bedre.

Gjør noe med livet ditt slik at du føler deg mye bedre  . Slutt å prat deg ned , 
Finn ut hva du ønsker å oppnå eller ønsker å realisere.
Tro ikke alltid negativit om andre sier noe til deg som ikke du vil, eller setter pris på . Det er ikke alltid ment som kritikk.  Det er også ment som hjelp.

De som kun ser negativt, stenger veien for andre.  Er egoistisk å ser kun sitt eget behov også lytter de ikke til andre.

Det betyr ikke at de er vonde mennesker, men de må jobb mentalt med seg selv til de klarer å ta kritikk og ros på samme nivå. De LYKKES heller ikke i livet sitt før de er på nivå igjen.

En person som kun kan gi kritikk må også tåle at andre gir konstruktiv tilbake melding .

Det å være 1 time på mental trening med Anja, ved å endre innstillingene våre  , finne selvtilliten opp , å fokusere på målet vårt.

Ga meg mersmak 🙏😇

Å ikke at en ikke duger, da har vi satt oss selv i en offer rolle.  Der vi kverner vår egen død.  Vi kvener vår egen selvtillit ned . Til vi også tror vi ikke klarer å realisere drømmen vår.

Ofre har jeg opplevd at mange ikke vil eller kommer med nedlatende ord , holding over min jobb. 

Det å heve seg over andre det må vi gjøre , fordi det oser misunnelse lang vei.  Når en får kommentarer som er nedlatende sagt. 

Derfor mist aldri motet, gi aldri opp din drøm, gjør dagen din magisk. 

Tusen takk , til alle hyggelige mennesker som jeg har tilbringet sammen med i dag.  Dagen i dag har vært magisk ❤🙏😇

1 kommentar

Siste innlegg