Magisk helg e over no😘

Hei 😘

Ei magisk  og aktiv helg e over, nå over .

Kort oppsummert helga, da en har ulike roller så betyr det denne helga meget aktiv.  Det å ha bestillinger i sitt eget, jobbe på No 3 i et hektisk men artig miljø . Bare det å kjenn på følelsen at dette liker jeg veldig godt.

Bare det å få møte så mye hyggelige mennesker, folk en ikke hadde møtt på om det ikke hadde vært for at jeg jobber slik som jeg gjør.

Bare det å vite etter skiftet i går at i dag måtte jeg opp tidlig.  For å ta i mot kundene i Gruben Massasje.  Det å se at en også fikse å ha mye å gjøre. Så får jeg denne mestrings følelsen. Av å ha den indre styrken, som forteller meg at jeg har det som skal til å litt til. Før å LYKKES.

Gode kommentarer i fra kjente som prater med fram , det er så godt å den følelsen av at jobben en gjør det får en også godt til uten noen problem.

Vi får ikke problemer her i gården til å få helga til å passere fort. 

Det å få tid til å ta en café tur sammen med jentungen, er også noe som jeg liker.  Det å kjenn på kroppen at vi lever.  Er godt , en oppriktig god følelse.

Siden jeg Også har et ben i helse sektoren.  Så stilles det krav til meg der også.  Tok et medin kurs, i diabetes i ettermiddag/ kveld .  Det å få gjort unna det som er krav.  Så kan neste uke Bare kom innom.

Utrolig takknemlig for alt jeg har opplevd å lært denne uken, bare det å hele tiden ha nye kunder, hele tiden kjenn at kroppen gleder seg til nye utfordringer.

Det å gå inn i siste uka i september kjenn jeg på blir godt . 😘

Konklusjon etter helga, vi klarer de mål vi setter for oss.
Også blir det godt å slapp av litt før en tar kveld.  Med god samvittighet, å at en har gjort mitt aller beste 😘
Skap deg en magisk kveld 😘

0 kommentarer

Siste innlegg