Skap deg en magisk dag 😘

Hei 😘

En hektisk hverdag en lever i, nesten som en ikke alltid klarer å følge med på alt som skjer.  En lever i en bobble som kommer til å bli kanon bra.

Det å være et forbilde for mange, det å jobb mer en andre, det å vite at jobben en gjør også former meg mer som det menneske jeg også ønsker å være.

I går møtte jeg på mange kjente.  Det å hente opp servitør rollen min, å være i et aktivt miljø.  Der ting går hurtigere en vi ofre klarer å tenke.  Det gjør at vi også lærer å jobbe hurtigere, vi lærer å lære nye muligheter å gjøre ulike prosseser.  Så er også dette med på å utvikle oss som menneske.

Vi lærer i alt vi foretar oss, vi lærer når  vi er på trygg grunn, også lære vi når vi øker mestrings følelsen.

Viktig at vi er flinke til å gi andre gode tilbake melding på det de gjør.  Ikke bare motiverer det , det styrker oss alle veldig.

Det å vite at denne helga blir aktiv både i mitt eget, i servitør jobben min også ta et nytt medisin kurs på toppen av alt.  Så får jeg da både gjort det jeg er god på også får en også vist hva en kan .
Så tar jeg meg alltid tid til mennesker rundt meg 😘

Viktig at jeg ser andre som trenger noen.

Helgene de går unna, men de skal nytes med de beste.  Godt å alltid ha god tid til de en har nære.

Skap deg en magisk dag 😘

0 kommentarer

Siste innlegg