Yes endelig Fredda 🌹🎶💃🧘‍♀️

Hei 😘

God morgen, fredag å helg igjen 🎶🎶🎶

Dagene de går unna, de har ben å gå på , synes mandag kommer snart Også skal vi nyte.. å mens vi nyter dagene så vipps så er det jammen helg igjen 😘😝💃🧘‍♀️

Helga hva skal du gjøre da ? Late deg å gløtt på teven å nyte stillheten å fri helg ?
Eller er det full pupp, å masse gjeremål så helga passerer like hurtig som uka mi ?

Vi må også huske på å nyte late dager, i mellom full pupp, også mange avtaler.

Det å ha ulike roller betyr også at en aldri helt vet hvordan uka igrunn blir.  Jeg er alltid snar med å booke kunder så jeg skal ha noe å gjøre i alle fall.  Digg at vi har klart å ha kunder kvar uke sìden oppstarten 👏👏👏👏👏👏👏👏 det er lov til å være stolt over seg selv.  På bakgrunn av det en får til.

Gründer livet, er genialt en passer hele tiden på at alt er ok i bedriften.  Selv om en enda må jobb litt utenom.  For å føle at en har nok buffer.  Ikke alltid like lett å vite økonomien hvordan den blir… Da er det godt å vite når en jobber målrettet.  Å gir litt ekstra.  Mange vil vel påstå at jeg jobber litt før mye….. Men det å brygge opp en bedrift i fra starten.  Så tar alt tid . Takknemlig for alle kunder som booker tid.  Mere kunder kommer, en må bare stå på å aldri gi opp.

Det er nettopp det gründer livet handler om, gi litt ekstra å mer til. Bare det å ha god tid til ungdommen. Betyr enormt mye. Bare det å få lage middag å servere de er noe som jeg liker veldig godt.

Heldigvis har jeg fått gjort det mer i det siste, ikke alltid en er hjemme vi alle.  2 av de jobber utenom skolen så  en kabal som skal gå opp er ikke alltid like lett… Men det å gi vår tid til andre betyr aller mest for for meg ❤

Hadde jeg fått fortalt før 6 år siden at jeg skulle starte opp Gruben Massasje, at jeg kom til å stå mye på å stenge en del dører som jeg har gjort i år. Så hadde jeg garantert sikkert sagt at jeg ikke hadde trodd jeg kom til å lukke så mange dører. 

Det å gjøre det er ofte nødvendig.  I stedet for å bruke tiden min på å irriterer meg over andre.  Som ikke gir meg glede ved å ha de i livet mitt. Så kutter jeg det , fordi jeg skal ha nok energi til å stå på å lykkes så må jeg gjøre disse grepene.

Jeg tror også etter at vi kommer opp i en alder , å tippe over 40 så har vi levd en stund.  Da er man forbi drama å jåss.

Det å merke at energien rundt meg er digg, jeg dras imot de som er på mitt eget nivå nå.

Nettopp derfor er det så viktig å riste av oss grums.  Tilføre livet, sinnet vårt masse glede. 

Bare det å ikke være redd for å satse mer, gjør også noe med oss.

Vi må leve livet mens vi enda kan huske at vi lever, sanse våre drømmer, føle hva som skjer også glede oss på reisen.

Det er nettopp det som er livet, da våre sanser, følelser også hukommelse er borte eller nedsatt er det blitt en begrensning.  Så nyt dagen å minnes gode minner, det å skape gode samtaler å opplevelser må være dagens mål .

Mitt mål i år er å skape gode samtaler å opplevelser, mange prosjekter som jeg vil gjennomføre. Mellom slagene må jeg tilføre kroppen nok energi til å stå på.  Da trenger jeg å være sammen med flotte folk.  Som jeg er på nivå med, det å være flinkere til å løsrive seg å være uavhengige.  Er også et stort mål for meg.

Ved å ha gode relasjoner mellom mennesker, så blir også målene gjennomførbart. 

Skap deg en magisk dag 😘💃🎶🌹

1 kommentar

Siste innlegg