Uten kurs til å lykkes så …..

Hei 😘

Mandag e gode dager . Selv om dagen har vært veldig variert.

Digger å kan ladde opp batteriene..igjen å kun være mamma, ha kvalitets tid sammen med de som oppriktig betyr aller mest for oss.

Det å kjør de på skolen å hente, er noe som er betydning fult.  Det å være viktig i deres liv.  Betyr enormt mye for meg.

Selv om jeg ser at de vokser seg til modne flotte ungdommer alle 3 så må jeg også bli enda flinkere til å finne på mer å gjøre på egen hånd. Det å gjøre meg avhengig av de er ikke rett .

Livet er kort om vi ikke tilfører oss mer kunnskap å tilegner oss mer glede i å være i gode miljøer.

Derfor så skal en alltid bygge egene bruer som bidrar til å øke min egen krets.  En kan ikke forvente at ungdomen skal underholde mor selv . Her må jeg selv stå for solo karrieren 🎶🎶🎶🌹🌸

Etter flere aktive uker med mye jobb. Så er det godt å kan styre dagene mine selv.
Det å se bedriften utvikle seg, å vi nærmer oss målet med snart 1 års dag for Gruben Massasje.

Bare det å se hva som skal til før å lykkes, så er det god energi, motivasjon, godt miljø Også mye god galgen humor.

Det å være så heldig å få bli kjent med så mange mennesker.  Som finner veien til meg av ulike årsaker.
Det er en ære å ha de som kunder . Kunde kontakt er meget viktig.
Derfor så det å jobb I helse sektoren også jobb litt på No 3 som servitør.

Så kommer jeg stadig vekk i kontakt med nye potensielle kunder. Digg å prate med folk . Å bare det å oppleve alt som står for tur.

Året i år er et år som byr på forandring privat samt også innen karrieren Også. Deilig at en ser på forandring som noe som blir til det bedre.

For oss som ikke lever et liv på autopilot, så er vi mer produktiv når vi jobber mye å variert. Merker Meget godt at jeg vil være i mer lærings fase . Vil tilføre mer næring av gode ideer også det å lære i nye miljøer.  Vi utvikler oss i takt med hvilke omgivelser vi omgås. Derfor så ha alltid sundt miljø som du omgås.

Det å ha mange idéer, mange prosjekter på gang. Betyr enormt mye, en vinner ikke over alt.  Det som er viktig er at en kjenner kroppen stråle Også har nok energi til å utføre de ulike roller som vi selv ønsker å gjøre.

Derfor så alltid ha rett fokus, se muligheter, søk på en ny jobb om det er utfordringer som står høyest på lista de.

Så langt i år har jeg fått utviklet meg enormt , å gjort mange modig valg.

En må hele tiden huske på å lytte8 til kroppens signaler , fokus på livs glede.  Det må du alltid ha i bunn for å LYKKES.  Uten kurs til å  lykkes så seirer en ikke . Så stø kurs mot målet må hele tiden være det største fokusert vårt.

Skap deg en magisk natt 🎶🎶🌸🌹🌹
La drømmer bli til virkelighet.
Lov meg at du lever et riktig godt liv, æ nyte dagene.
Unn deg masse glede, det fortjener du.
Unn deg masse glede også latter.  Kyss og klem er godt å gi.  Det koster lite men betyr mer en vi forstår.

Ha en fin natt 🌹🌸🎶

0 kommentarer

Siste innlegg