Ny uke 🎶🌸🌹

Hei 😘

Ny uke å mandag igjen 😘

Dagene blir ikke alltid som en planlegger.  Men greit å stå på litt mer… en å bare sløve.

Etter å ha vært nattens dronning så blir det godt å slappe helt av litt .

Det å ha mange Roller, så reflekterer jeg oftere rundt de som har det så lettvindt.  Tar lettvinte løsninger, også lever et liv der utad ser meget godt ut.

Jeg er i den forfatning at jeg har heldigvis god jobb moral, å en god moral å holdning til mennesker rundt meg.  Derfor så kjenne en på det når mennesker suger energi, de tar Også gir de ingen ting tilbake.

Det å se at vi mennesker kan forandre oss, så er det ofte lett å skylde på andre.  Om jeg forandrer meg så er det jeg som gjør det bevist.  Ikke noen som jeg kan klandre fordi jeg forandrer meg.  Vi er såpass våken å har godt syn å vet også hvorfor vi kutter ut mennesker eller stenger en dør for andre.

Jeg er liksom ikke født i går, er heller ikke rakett forsker.  Men det jeg vet er at det er lett å stenge en dør for andre om det er det vi ser for oss at det er rett å gjøre.

Det å se at enkelte mennesker aldri tåler å få kritikk eller at de tåler at andre har en mening om det de gjør er for meg underlig.  Det at samme karakterer de kan si Absolutt alt om meg å deg da bør de også tåle at andre sier ting til de .

Det forundrer meg meget at slike karakterer alltid framstår som meget velstående.  De har  en fasade som kamuflere deres rette jeg. Hvorfor kamuflere livet ditt så sykt?

Det å leve livet som vi ønsker å gjøre er helt greit, men hvordan vi løser oppgaven på veien.  Så blir det feil å stenge alle dører.  Men valget er så opplagt helt vårt eget.

Men stenger en døra for noen uten å ha prøvd å prate sammen.  Så tar vi lettvinte løsninger.  Vi kan heller ikke skyve ungene våre som vårt skjold, fordi vi selv ikke våger eller vil gjøre oss ferdig med de problemer som oppstår.

Vi må alltid løse problemet før vi kan gå videre til noe annet.

Vi kan aldri ta lettvinte løsninger for å LYKKES.  Fordi har vi skapt hinder for oss selv må vi også bli ferdig med de . Før vi skaper nye relasjoner.

Mamma sa alltid til meg etter jeg skilte meg fra pappaen til mine barn.

Du gikk ifra asken til ilden.  Jeg hadde ikke tatt meg god nok tid.  Før å gjøre meg ferdig før jeg traff en ny en . Dette resulterte i et mareritt som varte i 1 år .

Det å lære av andres feil er noe som er viktig.  Mange fortalte meg at han var ikke bra for meg, å de hadde alle rett. Det å få høre det så tidlig i fra de reddet meg ifra mye slit . Derfor vær glad for alle som sier ifra.

Derfor lytt mer til andre.  Ikke bli så snart fornærma om noen pirker i livet ditt.

Hadde ønsket mamma hadde levd.  Hun pirket ofre i livet mitt.  Å jeg er evig takknemlig for at jeg fikk den lærdommen.

Hun er dessverre ikke blandt oss, men hun lærte meg å se bak fasaden og litt til.

Litt smart å lytte mer en vi prater 🎶🌸🌹

0 kommentarer

Siste innlegg