Kvalitetstid 🎶🎶🎶

Hei 😘

Helga går fort unna når en har nok å fylle ut.

Dagen i dag har vært meget aktiv på hjemme fronten.  Godt å få ting unnagjort her hjemme.
Bare det å stelle i stand noe, lage middag.  Spise god mat sammen.

Bidrar til å skape gode samtaler å opplevelser 🎶🌸🌹❤

Det betyr mye for oss å vite at vi betyr noe for noen, derfor så vær på tilbud siden når det gjelder andre mennesker som trenger oss . Vi vet aldri selv når vi trenger litt støtte eller oppmuntring.  Tiden det tar å gi av oss selv har vi alle tid til.  Viktig at vi fokuserer mer på glede, det gir Også mer energi til bake til oss 😘

Helga går fort, i godt selskap.  Med jobb på Nr 3 Også i mitt eget.  Det å dele seg opp litt betyr mye . Det å jobb i hektisk miljø liker jeg veldig godt.  Det betyr at en hele tiden får tilført mer energi å nye utfordringer.

Vi trenger å høre at vi duger, at andre er fornøyde med vår innsats.  Det gir oss mer energi til å stå på litt mer.  Å vi takler utfordringer mye bedre om vi mottar ros til andre eller seg selv.

Viktig at en husker på det 🎶🌸🌹

Sìden en stort sett jobb hele tiden, så er det alltid godt å nyte stillheten å bare være i mitt eget.  Ha en fri dag betyr at du ikke har avtaler.

Det å planlegg hvordan jeg selv vil jobbe.  Så har jeg det som plommen i egget 😘

Selv om jeg ofte bruker mer tid en andre på jobb, så er det så klart verd det 😘

Søndagen skal nytes helt klart.  Har hekdigvis fått eldste sønn min hjem etter at han har vært å fått kjøpt seg ny bil Igjen.  Denne gangen ble det en BMW. 

Unggutten er en tøffing, var helt i Bergen å kjøpte bil denne gangen 😍💙🙏😇 mamma hjere har det godt nå . Da en vet Han e hjemme 💙

Skap deg en magisk søndag 😘

0 kommentarer

Siste innlegg