Yes fredag 🎶🌹🌸

Hei 😘

Ukene de går unna, kommet halveis i september.  Å så e det helg å bare litt jobb før jeg tar helg.

Ikke ofte en har det så rolig.  En må være takknemlig for at en har så pass  mye jobb.  I mitt eget er det gøy å se at en får hele tiden mer booking.  Det betyr masse å se at bedriften min vokser.

En kan føle at en jobber hele tiden med et eller annet.  Da en jobber i helse sektoren også som servitør i tilegg. 

Uansett så må en bare være takknemlig for at en har det bra i livet.

Livet er kort, derfor tilføre kroppen nok energi til å stå på litt mer.

Det å være på ladding, gjøre kvardagen min god å gjøre noe annet.  Betyr enormt mye.
Jeg er en dame som aldrig er redd for å satse mer på karrieren , så kommer til å bli kanon spennende framover.

Bare det å satse mer på det en vil prøve ut , så må en gjør det . En vinner ikke om en ikke forsøker å jobbe målrettet å følge mage følesen.

Det å trekke seg unna drama , trekke seg unna mennesker som suger energi.  Så tilføre vi oss mer energi til å stå på litt mer.

En må noen ganger stenge døra for andre.  Det å sile ut personer må en nok bare bli flinkere til å gjøre.

De som hele tiden bare tar energi , de trenger vi så avgjort ikke.  De Som kun snylter de trenger vi heller ikke.  Så se de som oppriktig bryr seg om deg i livet ditt.

Ha en fin dag du 🎶🎶🎶🌸🌹

0 kommentarer

Siste innlegg