Hoppet i en fallskjerm uten skjerm !

Hei 😘

Godt å våkne opp til en fin dag, stille og rolig her hjemme.

Noen dager er det godt å nyte stillheten å bare være, lytte å bare være.

Dagene går fort når vi har nok å fylle dagene med, det å se denne uka også glede seg på framover.  Bare det å vite hvor heldig en er så har det så godt.  En må nyte stunden helt klart 😘

Gårdagen ble magisk, med masse jobb i mitt eget.  Det å promotere meg selv er viktig.  En kan sikkert føle at en er egoistiske.  Det er så absolutt ikke det jeg er , men det å bruke tiden min rett i forhold til å utvikle meg selv også ta Gruben Massasje opp til nye høyder.  Så er jeg også nødt til å lytte til hva kroppen sier.  Bare det å ha den indre styrken som skal til så må en hele tiden huske på at jobben en gjør betyr også at en baner vei for andre.  Som ofte ikke våger å ta steget å gjøre noe annet.

Enn kun det tradisjonelle, bare det å våge å gå for drømmen eller det du blir tiltrukket av. Gjør det neste gang du ser en annonse du må se på mer enn 2 ganger, blir likså godt som å gå forbi en kjekk mann som en ikke helt veit om han er singel.

Det å ikke vite om en får det en ønsker så må en gå utenfor konforsonen sin . Bare det å ikke vite lager jo så klart mer spenning en  noe annet.

Livet er kort, derfor lag livet mest mulig menings fylt.  Ved at en gjør kun det en ønsker å være i å det en ønsker å være kjent med 😘

Det er noe som heter hva vil du bli husket som…
Jeg vil bli husket som en dame som våget å leve, en dame som gikk for drømmen min .

En dame som ser lyspunktet ikke at det er mørkt.

En dame som har sterk påvirkning kraft for at andre skal LYKKES i sine egne valg. 

Bare ved at jeg blogger å promotere meg selv, så betyr det ikke bare at jeg ser meg selv.  Jeg ønsker å påvirke deg og til å være litt gærn å ta egene veier i livet.

Lever du i et forhold som er ikke bra for deg, gå ut av det.

Tenk på din livskvalitet.  Ikke fokuser på jeg har ikke råd å gå i fra den jeg er gift med.  Om følelser er døde å langt under jordens overflate. Så flytt til ditt eget liv . Å skape det allerede i dag.

Det å leve et falskt liv.  Betyr at en ikke lever ut sin drøm . En lever et dobbelt liv som bidrar hele tiden at en sender da ut flere ulike signaler.  Veldig vanskelig å tolke andre mennesker som lever et falskt liv.

Derfor definer for deg selv hvordan vil jeg primære ha det i livet mitt.

En kan ikke skrike fordi en ikke kan opp nå å få alt etter en skilsmisse eller et samliv brudd.

Det du får igjen av livet ditt etter det er hele deg , alt er på plass igjen.  Til å bygge opp til en sterk mann eller kvinne.

Noen ganger må vi gjøre upopulære valg.  Som ikke alle skjønne.  Vi må hele tiden huske på å lytte til kroppens indre stemme, den vet hele tiden når vi lever et dobbelt liv eller lever er ekte liv.

Alt blir så mye lettere da , når en slipper å kamuflere livet å det som en før måtte skjule for omverdenen.

Ved å våge å satse mer på livet , framtiden å aldri være redd for å prøve noe nytt i livet.  Så har vi i grunn et fattig liv . Ved at en aldri våger. 

Det å glede noen andre kan være det lille som skal til før at du lykkes å får det så mye bedre. 

Så kan jeg gjøre noe annet som er enda mer sprøere.  Mamma sa alltid til meg da hun levde.  Du er mye mer modige en både meg å din far. 
Det å hoppe i en fallskjerm uten skjerm betyr at jeg ikke hadde noen fast inntekt.

Ingen trygg grunn under meg, det er ikke alle som våger å ta skrittet like langt som jeg gjorde i 2012. Å si opp en jobb å ikke ha lønn på 2 mnd .
Livet mitt smilte da, selv om jeg da ikke hadde nok til noen ting . Jeg gjorde det som er rett for meg.

Kutt i det som ikke gir deg mer energi.  Selv om det bidro til at jeg fikk mindre penger i den tiden.  Så lærte jeg meg i den tiden at penger er  ikke alt .
Har vi ikke helsa i behold då har vi ingen ting.

Derfor jeg pirker så i materien at du må leve ditt liv.  Å ikke opprettholde en fasade kun for eiendelene… men ditt valg helt greit.

0 kommentarer

Siste innlegg