Yes er på rett vei 🎶🎶🎶🌸🌹

Hei 😘

Dagen i dag har vært meget aktiv å variert 😍

Godt å styrke dagene som jeg selv ønsker å ha de , bare det å hele tiden fokusere mer på utvikling.  Så er dager som dette perfekte.  Ser at Gruben Massasje har kommet seg betraktelig mer på kartet.  Nye kunder å gamle kunder kommer igjen.

Bare det å se at jeg nå oppnår mer strøm av aktivitet.  Betyr enormt mye for meg.  Det å kjenn på den gode energien som er rundt meg nå.  At mitt livs verk er på rett vei.

Bare det å lykkes med jobben er gøy 👌😘

Dagene går fort det er faktisk mest Mandager å helg , uka leverer fort å en lærer hele tiden.  Det å være uavhengige av andre betyr at en også står mer på egene ben , å LYKKES det gjør en må bare stå på å aldri gi opp drømmen.

Det å kjenn på følelsen at det en jobber mot er genialt, bare det å jobb i ulike roller bidrar til at vi lærer mer om oss selv . Bare det å våge å bli kjent med andre, betyr også at vi er interessert i mennesker.

Ved å jobb i team, er godt det å jobbe som  selvstendig næringsdrivende er også noe som jeg liker veldig godt.  Bare det å se at målet mitt er her, jeg ser veldig godt resultat av at jeg har vært flinkere til å promotere Gruben Massasje, det å gjøre en god jobb slik at kundene er så fornøyd å finner veien tilbake.  Betyr enormt mye for meg.

Det å kan motivere deg til å stå på litt mer, slik at du lykkes med dine valg. Er noe jeg sett enormt pris på om du lykkes.  Jeg vet akkurat hva jeg prater om.  Vet hvor mye jobb det er å bygge opp en bedrift, å stå på litt mer en andre.

De første årene så er ikke inntjeningen like mye som en kunne ha ønsket.  Men må si jeg er rimelig stolt over meg selv, å hva jeg har klart på under 1 år i bedriften min.

Bare det å få moms registrere meg.
Det å ha nådd 6 skiftet beløp i bedriften min .
Det betyr beintøff jobb i fra uke til uke.
De som ikke hadde trua på prosjektet mitt før jeg startet opp bedriften min.  De må bare ta seg en bolle.

Jeg har alltid digget å nå mål , gjøre kvardagen til andre unik.  Sett pris på alle kundene som benytter seg av mitt tilbud.

Utrolig takknemlig for alle som har booket tid til meg, å hele tiden promoterer meg å bedriften min i sosiale medier også live.

Det å få kunder på bakgrunn av at andre e fornøyd, er også den beste prioriteringen jeg gjør.

Det å få høre ifra kunder at de har blitt fortalt av andre at de må ta turen Innom Gruben Massasje, betyr mye for meg.  Det å kjenn på den gode følelsen, den gode energien, de flotte kundene som viser meg en enorm tillit.  Så forstår jeg at min eksistens er viktig.

Det å hele tiden utvikle seg mere er viktig, en blir flinkere til å finne løsninger på et problem.  Da en jobber mye med massasje. 

Må si jobben en gjør betyr også at jeg ser snart hva som er i veien.  Merker fort om det er muskulært problem.  ingen dager er like, det er også utrolig godt.  Det betyr alltid en er under kontinuerlig utvikling.

Om vi mener vi kan alt å er utlært.  Så må vi hele tiden tro om igjen.  Vårt fokus er viktig at vi er på rett vei.  Ser muligen i alt vi foretar oss.

Det som også er viktig, er å gi oss selv tid til å ha mer kontakt med gode venner.  En trenger næring av kvalitets tid.  For å holde hode over vann 🌸🌹🎶

0 kommentarer

Siste innlegg