Ny start med Mandag 🎶🌹🌸🌹😘

Hei 😘

Mandag, å ny uke igjen mandag er alltid en ny start, en ny giv også gir oss nye impulser.

Dagens trim e også unnagjort.  Har hatt kunder i Gruben Massasje, etter en aktiv helg med jobb på No 3 også , nattskift i helse sektoren.  Så e det godt å bare jobb i mitt eget i dag 😘

Bare det å våkne opp til nye bookinger. Betyr enormt mye for meg, jeg er en liten bedrift som lett merker svingningene både opp å ned. 

Resultatet jeg ser nå er iherdig jobbing for å nå målene mine.  Det å se at ved at en holder ut så blir resultatet BEDRE enn en mange ganger våger å tro.

Derfor fokuser hele tiden på målet, så vinner vi over både frykt og vi løser koden med å lykkes etter iherdig jobbing.

Det å ha flere konkurrenter betyr at jeg hele tiden må fokusere mer på kvalitet, se kunden, gjør at kunden blir fornøyd.  Ikke alle er lett å lese med det første.  Derfor må en jobbe utifra hva en kjenner, å løse problemet til kunden.

Merker godt at jobben min gjør at jeg stråler av lykke , bare det å hele tiden ha nye og gamle kunder som kommer igjen er digg . En god følelse 🎶🎶🎶🌸🌹

Mandag er en ny start ; gleden å utvikle seg mere er også det en jobber mot.  Bare det å ha trua på prosjektet en jobb mot .

Det å være gründer, aldri helt vite framover, betyr enda at jeg må holde på å jobb litt ekstra i ulike roller.  Det å tvinge seg til å lære mere . Betyr at en utvikler seg, vi beveger oss mer mot mennesker ved å jobb i ulike jobber.

Det betyr at servitør jobben, omsorgs jobben, også mitt eget  også mine 3 salgs jobber.  Så får jeg i alle 7 jobber, utvikle meg mer å mer , i den takt som er både bra for min utvikling som menneske, 😘

Bare det å tillate meg helt ro er også så godt 😘

Søver vi ikke godt, så er heller ikke dagen vår god heller.

Her om dagen så hadde jeg en kunde som kom å hentet varene sine.

Da fikk jeg høre at min eldste sønn hadde kjøpt seg ny bil Igjen, også skulle hent den i Bergen.

Han hadde unlatt å informere meg om det , pga at han synes jeg blir for engstelig.  At jeg brukte så mye tid på å bekymre meg. 

Kjenner at kroppen er i beredskap, litt rart men en må bare stole på at det kommer til å gå fint.  Det at ungene er blitt så store at de hele tiden gjør det meste selv . Er enda uvirkelig.  Det betyr bare at de er selvstendige, men mamma hjete vil alltid bekymre seg for sine barn. Uansett alder , når jeg selv kjenner å føler på denne følelsen så skjønn jeg hvordan mamma og pappa hadde det da jeg var yngre 😘

Vi må ofre oppleve ting før å skjønn hvordan kroppen å følelsene våre reagerer.  Derfor husk på melde med  dine at du har det bra, den som sitter hjemme å ikke vet er den som ofre ikke helt har det bra.  Bare en liten melding letter så mye, 😘

Ungdommen er flinke , de er stå på mini kopi av Skarstad klanen, digg å se at mine kopier gjør så mye bra . Bare det å innrømme sine feil , å ikke leve i en falskhet gjør meg meget glad.  Det å forme de til å bli noen flotte karakterer er en jobb jeg ser har vært gjort meget godt 🎉🎶😘

Skap deg en fin kveld 😘

0 kommentarer

Siste innlegg