Gründer livet passer perfekt for meg, en fot innenfor 💃🧘‍♀️🎶🎶🎶🎶🎶🌸🌹💯

Hei 😘

En aktiv dag er på hell, ikke alle dager e like.  Men godt å kan gjøre akkurat det som passer meg aller best.
Dagen i dag, ha vært perfekt i fra morgen til kveld.

Innholdet i dagen har bidratt til å sprit opp dagen ekstra.

Vi vet ikke alltid hvor vi har alle rundt oss henne.  Derfor så må vi  være flinke til å huske hva vi hele tiden gjør.

Det å bli minnet på at en må være forsiktig med enkelte, betyr egentlig mer at en må huske, registrerer å ikke jobb på autopilot.  Fordi da husker du fan ingen ting . Hva du har gjort.

Hadde ny kunde i dag også 🎶🎶🎶🎶💯💃🎉🎉🎉🎉🎉
Bedriften går videre masse mer følgere, nye bookinger 👏👏👏👏👏👏 livet smiler å gründer livet gir meg enormt energi til å stå på litt mer.  Selv om en kan føle i perioder at kroppen, hodet er litt før mye over vannet eller under i perioder.

Det er da energi nivået er på Berg og dal bane.  Da må en hele tiden ta dagene som de kommer, puste i bakken.  Lage en fin poesi. 

Søkte sakte men sikkert etter en utsikt som kan gi ny pust, Energi å livs glede å ikke minst mot til å stå på litt mer….det blir nesten som å nå klimaks i en orgasme… en må jobbe målrettet for å få det også godt til.

Uten følelse, uten lyst, uten lyst til å utvikle må en hente opp kruttet som gjør at ilden , målet er det vi sikter for å løse….hvorfor er det alltid noen som avslutter når de nærmer seg målet for å kunne vinne å seire.

Vi vinner aldri før vi har gjort mange feil, de som hele tiden gjør alt rett å aldri feiler de vet heller ikke hvordan en suksess oppleves når en kjemper å jobber opp alene noe du gløder for.

Den følelsen skal jeg si deg den er deilige 🎶🎶🎶🎶🌸🌹

Hele tiden så ønsker jeg å påvirke andre mennesker, så de kan utvikle seg.  Slik at de kan tro på seg selv, fordi vi må ha trua på prosjektet og oss selv.  Har vi ikke det så har vi ingen prosjekt som blir rett for deg.

Uansett om vi sett ting på vent så er det bare fint, vi klarer aldri å gjøre alt vi søker etter, vi har alle en drøm . Som vi aldri vet hvordan vi skal klare å løse den.

Det å hele tiden ha mitt kreative hode med deg, hvor enn du drar så er du også alltid på vei til en jobb.

Det å hele tiden fokusere, være med er gøy.

I dag ble dagen meget varierte ikke ofte jeg tillater meg så mye som jeg har gjort de siste dagene. Er bare starten på mer hygge å vite at livet skal levers.

En skal skape gode samtaler, våge å prate, våge å flørte, våge å bli glad i andre.  Livet gir oss mange erfaringer, å aldri anger på noe som en har gjort..gode erfaringer er godt å ha med seg.  Så lenge det ikke er vonde hensikter vel å merke…

Dagen i dag ble fin , lun , aktiv , kreativ, hektisk , deilig, suksess, alvorlig, egen tid, jobbe , kjøre ut varer, kunde kontakt, bestille varer , venne tid , litt egen tid, butikk tid, Snap Chat tid, latter var med under hele dagen…viktig å huske på å tilføre livet mer varme , masse god energi.

Kjøpte masse #roser til heimen i går, det skape en lun god energi, eneste som mangler nå er en mann…
Som kunne ha lagt å holdt godt rundt meg 🎶🎉👏👏🌸🌹

Skap deg en magisk natt 🎶🎶🎶🎶💃💃💃🌹🌸

0 kommentarer

Siste innlegg