En ny Start 💯🧚‍♂️🙏😇💃🎶🎶🎶🎶

Hei 😘

En ny flott dag, mandag er endelig her 🎉🎉🎉🎶🎶🎶🌸🌹

Det er en ny start, å kommer alltid til å bli slik vi selv ønsker den skal skapes.

I dag blir det variert jobb , både i helse sektoren og som servitør.  Greit å balansere dagen godt.  Med ulike roller, også sprit dagen godt opp hjemme med andre flotte arbeids stykke.

Hva er det i Grunn som motiverer oss ?

Vi må ha motivasjon for å lykkes, for å ha driven til å stå på.

Ofte så kan vi kjenn på kroppen at den er i oss å den drar i fra oss….. Det er noe vi alltid må jobb mye med .

Så vi klarer å balansere dagen vår godt ❤💯🧚‍♂️🎶🌹🌸

Bare det å ha det godt i livet er ene faktoren for å lykkes, så må vi hele tiden motivere oss selv.  Skryte av oss selv . Fordi vi kan ikke piske oss, vi må være kjærlig mot oss selv. 

Da har vi også mer å gi andre mennesker Også, rett fokus så får du også din dag mye bedre.

Mange spør meg hvordan klarer du å stå på med alt du gjør? Hva er greia liksom?

Det å mestre det en har satt på dags planen å agendaen blir mer viktig for meg . Derfor er det målet mitt å holde på med kun det jeg trives godt i , det å kaste seg bort i fra det en mistrives i snarere.  I stede for å tvi holde på det en ikke liker…. funker dårlig.

En må press seg litt men merker en at en ikke har trivsel eller kjenn at kroppen har godt av å jobb i det temet så skal en lete etter en ny start.

Som gir deg energi 🎶🎉🧚‍♂️💯💃🙏😇

Skap deg en magisk dag ❤

2 kommentarer
    1. Har holdt på som deg i mange år da jeg var mye yngre. Men idag er jeg glad for min 100 % stilling i helsesektoren. Kunne senke skuldrene og slappe av, planlegge.😄👍

    2. Ja ser den flotte deg ❤🙏😇
      Det å være gründer, så er det godt å ha litt utenom.
      Men ser den at det er godt å vite fra mnd før hva en har ol.
      Stor klem ❤🌸🌹🎶

Siste innlegg