Å bli framsnakket 🎶🎶🎶🌸🌹

Hei 😘

Tenk at det snart er helg? Bare 1 dag igjen så er det helg å fri helg før mange  , 1 dag igjen av august også 😘

Må si sommeren den var kort i år, da i tanke på at sommeren ga oss mest regn.  Selv om vi ble så heldig å få noen gode uker med sol å deilig sommer temperatur.  Det å se at høsten nærmer seg fortere så håp jeg at høsten kommer med flott vær . Så vi kan få en forlenget sommer følelse 🎶🌸🌹

Det å jobb så variert, jobb i mitt eget, jobb i kommunen det å ha medisin ansvar å ha den kompetansen som de trenger er viktig.  Det å kan variere mellom servitør yrke også helse sektoren.  Så er det fokuset på mennesket som hele tiden er målet for begge jobbene. 

Derfor så er du god på den ene jobben så vil du være egnet til å bli servitør også.  Eneste forskjellen.  Tempoet i resturang bransjen er mye høyere . Det er den største utfordringen også forskjellen.

Utfordringer er det i alt vi foretar oss, om det er jobb og privat .

Det å jobb i mitt eget for det meste, så er det alltid lurt å jobb for andre. Dette fordi jeg hele tiden vil Utvikle meg . Det å ha andre å forholde seg til så betyr det Også at jeg må hele tiden jobb skjerpet.

Det å få så mange gode tilbake melding på jobben en gjør i Gruben Massasje, det at mange velger å benytte seg av mitt tilbud, så ser jeg nå er jeg på rett vei. 

Det å få høre ifra kunder at jeg ser deres behov, prater med de å er lett å slappe av under en behandling til meg.  Det er så god energi til deg. Det å få høre ifra kunder når jeg legger hånden på ryggen deres, har du varmet opp oljen? Nei svarer jeg.  Det er hånden min jeg har lagt på ryggen din.

Du har jo varme hender, det å få gode tilbake melding på jobben en gjør.  Også få kunder på bakgrunn av at andre e fornøyd med meg, gir meg enormt energi til å stå på enda mer .

Det å høre at en blir framsnakket er så gøy.  Det handler om hele tiden å vinne tillit.  Det å vise kunden at jobben en gjør er innafør å gjør at kunden får livskvalitetentilbake 😘

Det å vite at jeg har hjelpet mange mennesker som kommer igjen så snart de får plager.  Så vet jeg at de er fornøyd med jobben en gjør 👌🎶🌸🌹

Dagene er aldri likens, derfor så skal en nyte dagene godt , 🎉🎉🎶🌸🌹

0 kommentarer

Siste innlegg