Jeg er en livsnyter 🎶🎶🎶🌸💃🎉

Hei 😘

Dagen i dag har vært meget aktiv å variert.  Bare det å motta kunder, dra ut med varer til kunder,  også få nye kunder betyr at folk framsnakk meg mer å mer 😁💃🎉🎉🎉🎉🎶🌸🌸

Det å lykkes å se at jobben en gjør, både påvirker meg som person.  På en bedre måte.

Bare det å jobb ut det en tror på, møte nye mennesker.  Som igjen bidrar til at vi utvikler oss .

Det å ha mye ulike roller, det å jobb i team betyr mye.  Ikke bare jobb å utvikle mitt eget.

Det er noe som jeg liker veldig godt.  Ser at servitør jobben som jeg har startet i . Spriter opp hverdagen min.  Til at jeg både utvikler meg mere å får tilført mer energi.

Det å balansere oss i nytt miljøe er viktig.  🎶🎶🎶💃🎉🌸🌹

Ved at en hele tiden fokuserer på nye måter, for å nå nye mål . Så må en alltid ha noe å se fram i til.

🎶🌸🌹💃🧘‍♀️

Mange som lurer på hvordan jeg klarer å press meg til å stå på så mye som jeg gjør.  Så kan jeg si at den største motivasjon som gjør at jeg klarer å press meg så mye . Det er at jeg hele tiden er i godt miljø.  Er sammen med flotte folk , har ting som jeg gledet meg til å gjøre.

Jeg later meg ganske mye om jeg får mulighet til det Også 🎶🎶🎶🌸🌹 jeg er en livsnyter 👌😘🎉

Viktig å gjøre ting som spriter opp batteriene våre.  Som gjør at dagen vår blir lettere.
Reise bort , dra på besøk til gode venner 🎶🎶🎶💃🎉🌸🌹 det er så viktig at vi gjør andre ting en  bare å jobb også skal nå mål hele tiden.

En må også ha det gøy mellom salgene våre.  Vi må tillate oss å ta fri være litt anonym.  Det er så godt å ladde opp batteriene å bare være 😘

0 kommentarer

Siste innlegg