Mandag er en ny start.

Hei 😘

Mandag er en ny start,  ny uke som gir livet mening.

Hatt flere nye kunder i dag, det å utvikle bedriften mer å mer er kult.

En kan kjenne på kroppen at en lever.  Fordi en står mye på . Kjenn at kroppen er stiv å sørl etter noen hektiske uker 💃🧘‍♀️🎉🎶🌸😂

Viktig at en lever sies det, det å balansere dagene godt. Betyr enormt mye, så dagen i dag skal nytes helt klart 😘

Mange som ikke helt forstår hvordan en greier å stå på så mye, en får positiv energi ved å lykkes i det vi jobber med 👌

Bare det å få gode tilbake melding på at vi behøves å gjør en god jobb betyr mye , for oss alle.  Det å få en forståelse av at vi er på rett vei så må vi også se våre feil å lære av de .

Bare det å få gode tilbake melding på jobben en gjør,  å se at kunder også arbeids giverne vil ha en i jobb.  Det betyr masse at en er atraktiv innen karrieren 💃🧘‍♀️🎉🎶🎶🎶🎶🌸🌹

Det er som musikk i mine ører 😏🌸🌹

Derfor så e det viktig at vi fokuser på kvalitetstid sammen med ungdommen, være alene å ladde opp batteriene igjen 🎶🌸🌹 det behøves så inderlig ❤

Mange spør meg under en behandling, er det ikke tungt å massere, det merkes helt klart.  Det er blitt min måte å trim på, en har selvsagt blitt sterkere i armene. Det fører så klart bare godt med seg 😘

Det å få ny booking fast etter endt behandling betyr at jeg har stått på eksamen ❤ noe jeg gløder for. 

Bare det å få gode tilbake melding på jobben en gjør.  Når kunden booker ny tid. Er en ekstra bonus 🌹🌸🎶

Nå kvalitstid ikke ofte jeg later meg 🎉🧘‍♀️💃🎶🌸 deilig å bare være 🎉

0 kommentarer

Siste innlegg