Som jeg Brenner for!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til , Mandag e en flott dag, ny begynnelse å ny start 😘

Alle ungene er på skolen, de største går begge på samme studie.  Det at de har valgt samme vei i livet er også veldig spennende å gøy .

Det å velge samme studie retning betyr ikke at de skal bli det samme.  Synes det er så flott at de kom inn på det de begge ønsket, det å modnes underveis betyr aller mest for alle mennesker ❤

En ser bare på seg selv, vi modnes underveis i livet.  Ofte kan vi føle at ting står i stampe, at livet ikke gir oss det vi trenger. 

Derfor så må vi tilføre kroppen det vi trenger, av livs glede, passe utfordring, også gode reaksjon ❤

Det å lytte til hva, i stede for å gå seg vill å ikke helt vite om det en holder på med, er det en ønsker å gjøre.  Derfor så er det alltid lurt å jobb målrettet å utvikle seg i den retningen som vi ser vi får det bedre 😘

Ved å tilføre mer næring av kvalitets tid, være i det som gir oss mer energi.  Så bidrar det til at vi oppnår det vi ønsker.

Det å jobb bare i mitt eget denne uka kjenn eg at det blir veldig godt.  Det å hele tiden stå på , så betyr det å trekk seg litt tilbake bare godt .

Så 2 hektiske uker lagt bak meg, så blir det deilig å forme ukene som jeg selv brenner for.

Det å jobb med mye ulike prosjekter så blir det godt å gi meg selv litt fri tid . Har i det siste blitt litt lite av det.

Det å være gründer å utvikle seg mere er alltid gøy 🎶🎶🎶🌸🌹

Ha en fin dag du også 🎶🌸🎉🧘‍♀️💃

0 kommentarer

Siste innlegg