Drøm det ! Ønsk det ! Gjør det!

Hei 😘

Da var nattens dronning på føten igjen 🎶🎶🎶🎶🌸🌹

Det å klare å ha så høyt tempo kan for mange virk tøft og meget utfordrende.  Det å ha en jobb der vi må tenke kvikt å lære oss å resonere oss hurtig fram til en løsning.  Er noe som gjør at servitør jobb alltid er spennende, lærerik også bidrar til at vi hele tiden lærer mye å holder kroppen mye yngre.

Fordi å ikke være i utvikling betyr at vi stagnere, selv om en kan føle at ting ikke ser så bra ut på innsiden.  Da en har det mest hektisk.  Denne helga ga kroppens min perfekt utfordringer.  Det å kjenn at en lærer å ser at jobben har en inne 🎶🌹🌸 alltid jobbet som servitør så det ligger i meg.  Heldigvis 😇🙏

Mange som ikke helt forstår hvordan en greier å stå på litt mer, en dere andre dødelige.  Vet du når du fortell deg selv at dette skal jeg klare . Så snart at du er i relasjoner mellom ulike roller som en fikser like godt, være servitør å kan den grunnleggende jobben, bare å kom inn i et system først.

Tenk å være den eldste av de kollegaene.  Å pass godt inn , jobb godt med de yngre er liksom ikke alder som en fokuserer på . Det er menneske bak alderen som betyr aller mest.

Det å ha de rette holdninger, verdier, egenskaper som skal til.  Så er en meget utholdende.  Har et tempo som ei ung kvinne, å jeg er i 40 årene , men der ser en at en svikter ikke selv om aldrende kommer på oss.

Det tilfører oss mer kunnskap, ro å samtidig det å ha mer kontroll.  Det ikke stress så mye som en gjorde før så er det nok at en har lært seg å takle press utenfra på en bedre måte.

Bare det å toppe dagen med et nattskift, ha mye som faller på meg, viser at en har den roen som skal til her også, selv om en vil lykkes uten å gjøre feil.  Så er det alltid vanskelig å få det gjennomført . Gjør vi ingen feil hvordan skal vi da vite hvor viktig det er å holde roen…… Å ikke stress unødig.

Det å balanserer livet vårt på ting som er viktig for oss.  Det er noe vi alltid må gjennomføre. Dele tiden mellom det som betyr aller mest for oss.

Selv om en kan oppleve i kampens hete at livet suger, kampen er mellom å rekke avtaler , få ungene på skolen, på jobb å påse at vi har alt vi må ha for å klare oss . Har blitt min verden at en står på i perioder føler en selv . For mange andre Så skjønn de ikke helt hvordan jeg klarer å press meg selv så mye som jeg gjør .

Svaret på hvorfor jeg klarer å press meg til det ytterste så må jeg være i et system som er godt.  En må ha trivselen i bunn å gløde for jobben. Utrolig hva vi i grunn klarer bare vi har De rette holdninger som skal til.

Det å bestemme seg for at dette skal du klare , også klarer vi det helt fint, det blir også en mestrings følelse.

Drøm det ! ønske det ! Gjør det !

Her er jeg veldig sterkt representert.

Jeg er en karakter som hopper i situasjoner, våger å gjør ting som jeg ikke kan, utvikler meg mer på bakgrunn at jeg er en fryktløs sjerl.

På bakgrunn av min fryktløshet så er jeg ikke lenger redd for å få nei, trekke meg ut av situasjon eller jobb som jeg ikke trives i, det å tilføre meg mere harmoni er min oppgave ingen andre som har det primære ansvaret.  Det er noe vi selv må påse at vi hele tiden er i rett balanse, fordi om vi er underernært på like vekt så kan det påvirke trivsel, yte evnen på jobb, hvordan vi er mot andre. 

Kunne ha tatt denne ned mye mer , men velger å stoppe nå .👨‍💻

Skap deg en magisk dag, gjør dine opplevelser verd å huske 🎶🌹🌸🎶🌹🌸🎶🎶🎶🌸🌹

0 kommentarer

Siste innlegg