Hode er ikke bare til pynt, blir brukt også 🎶🌹🌸

Hei 😘

En aktiv dag 🎶🌹🌸

Deilige  å kjenn at kroppen lever ved at vi står litt på å jobb målrettet å utvikle seg.

I perioder virker det som vi ikke har noe å gjøre å i perioder så topper det opp med masse jobb både i mitt eget, også i de andre jobbene som jeg har .

Det å være uavhengige, å jobb som frilanser aldri vite hvordan måneden blir . Så er det greit å stå på litt mer . Det å kjenn at kroppen bobbler over av gode egenskaper.  Alt som en ønsker å oppnå .

For meg blir gleden bare større ved at en lykkes ved jobben som en gjør.  Det å se hele tiden at vi påvirkes av våre omgivelser, vi lykkes mer å mer ved å feile, se hvordan vi kan bli bedre🎶🌹🌸

Det å både ha kompetanse innenfor helse sektoren, innenfor resturang bransjen også gjøre det godt i Gruben Massasje, betyr mye for meg.  Det å ha ulike roller betyr også at hodet blir brukt mer , er liksom ikke til pynt .

I dag staret jeg med servitør jobben, dro hjem å fikk en ny kunde.  Det å få vite hvordan kunden fant meg , var genialt kommer til å fortsette i det sporet som jeg er i nå .

Er på rett vei 🎶🎶🎶🎶🌹🌸🌸🎶🎶🎶🎶🌹🌸

Bare det å se hvordan en lykkes med det en bestemmer seg for, så kommer jeg også til å utvikle meg enda mer 😘

Jeg skal levere litt varer før nattskiftet i natt, det å hele tiden være på vei til noe betyr at uka går fort men en skaper også mye å bygger relasjoner mellom mennesker som en har den gode energien sammen med 🎶🌸🌹

Skap deg en magisk kveld 🎶🌸🌹

0 kommentarer

Siste innlegg