Kjekt med gjenbruk 🎶🌸🌹

Hei 😘

Deilig å våkne opp til en ny flott dag, ungdommen på skolen, å litt ro på meg her hjemme 👏👌🎶🌹😂

Små sysler betyr mer en store planer, en opplever gleder i de opplevelser vi gjennomfører å har satt oss som mål.

Ikke alltid like lett å sett seg mål som en ønsker å nå , men det å bygge opp målene med deg . Mål som både er overkommelig og en ser at dette klarer vi.  Betyr enormt mye. 

Det å ha små gjøremål som jeg holder på med , jeg kjenn at huset mitt må få tilført ny energi.  Det betyr at en må kvitte seg med mye ting å møbler som tar for stor plass.  Det å få bort møbler å selg unna ting.  Betyr Også at vi resirkulere å er miljø bevist.

Kjekt at det er på mote å bruke gjenbruk.

Det å kjenn på energien i et hus som trenger balansering.  En merk godt når en må ha ting å overflødig møbler bort.  Det å kjenn at det klør i fingrene mine etter å få gjort mye mer her hjemme.  Betyr at forandring fryder.

Ofte så gjør vi oss tanker rundt flere ting som vi undrer oss over , hvorfor får vi kontakt med enkelte på nytt igjen?

De en ikke har hatt nær i livet på over 20 år, hvorfor dukker de opp nå ? Det å få gamle venner igjen i livet betyr en forandring.  At en har modnes på kvar vår kant.  Spesielt å spennende utvikling må si det.

Det å trekke seg unna,  å få motparten til å lede vei betyr også at den som leder vei ønsker det han leder.

Da skal FRØKEN STRØKEN nyte dagen, det må du også gjøre 🎶🌹🌸

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig 🎶🌹🌸

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg