Vi må lytte !

Hei 😘

En nydelig Morgen å våkne opp til, det å ha litt planer før dagen e godt ❤🙏😇

Men ikke helt fult opp , en kan ikke gi jernet over 100 alle uker , en må bevilge seg litt slakke. 

Derfor ser jeg at Gründer livet passer perfekt for meg, bare det å bestemme meg for hvor mye en vil jobb, eller hvor mye fritid en ønsker seg så må en også lytte til kroppens signaler.

En kan ikke bare giv løs å ikke ta seg selv tid til å ha egen pleie. 

Egenpleie behøver ikke alltid å bety at en er på en salong å  fikser føten eller håret eller hva det måtte være.  Egen pleie for meg er også å gi meg selv rett omsorg.  Tilføre kroppen å sinnet mitt det som en trenger av påfyll. 

Vi trenger alltid rett dose påfyll med gode relasjoner som gjør at vi får tilført kroppen rett energi til å ha det godt i livet. 

Det blir akkurat som å spise vitaminer, når de har forlatt kroppen, så blir vi energi løs Også dårlig form.

Det samme blir vi om vi ikke balanserer oss rett.  Ved å leve å nyte livet, ha gode venner, dra å se på folk , hilse på kjenninger er noe som jeg liker veldig godt 👌 det gjør dagen bedre om en får latteren på plass også .

Ved at en godtar seg selv for slik en er , så er en også mer tilfreds i livet.  Vi er mer attraktiv, fordi vi stråler .

Dagen i dag, skal bli like underholdene 🎶🎶🎶😘🌸🌹

Skap deg en magisk dag 🎶🎶🎶🌹🌸

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig ❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg