Endelig Mandag 🎶🎶🎶🌸🌹

Hei 😘

Endelig Mandag 🎶🎶🌹🌸

Ungene skal på skolen i dag, jentungen på tipp studie.  Å minste sønnen på ungdom skola i 9 kl 🙏😇

En skjønn ikke helt hvordan årene går unna, de ras av sted .

Det er godt å ha kvardagen igjen lik de aller best selv om det også e godt med ferie å nytelse.  Så har vi til tross for det aller mest kvardager 👌

Det at ungene de når meg mer igjen betyr også at jeg snart har voksne barn. Det betyr en annen verden at jeg får mere fritid å selvfølgelig mer bekymring over de , når jeg ikke har kontroll over de.

Det å ikke ha kontroll over ungene når de er voksen er merkelig…. det å ikke vite hva de holder på med, er en prøvens mange ganger.  Nå skjønn jeg selv den frykten mine foreldre opplevde da jeg var på mine barns alder.

Ofte må vi selv oppleve enkelte ting før vi forstår andre sin opplevelse av det . Ser jeg er bra lik mamma og pappa, de formet meg perfekte.  Kunne ikke ha fått bedre form å bli støpt i ❤🙏😇

De klarte bare å utvikle 1 Blå kopi av de, veldig takknemlig må si det .

Det å se at mine barn har arvet så mye av egnskapene til sine beste foreldre.  Er også stort en ser at arven etter mine de lever videre i mine barn 🎶🌸🌹

Derfor skap en verden som du kan tilbringe tiden i , mens dine barn vokser over deg 🎶🌹🌸

Det å Skal nyte dagen godt betyr aller mest for meg, å være sammen med gode venner er så digg gir meg enormt energi 🎶🌸🌹

Deilig å kan nyte fridagen i dag blir aldeles nydelig 🎶🎶🎶🌸🌹

Skap deg en magisk dag 🎶🌹🌸

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig 😘

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg