Gått inn i et pent hjem å kjenne at du fryser ….Burde hatt på deg en strikke jakke til eller 2

Hei !

 

En nydelig dag å våkne opp til , med rolig rundt en så en kan få litt alene tid , det er ikke alltid selvskreven at en har det selv om en er alene ? Det er jo noe de som er i par i hjerte streber litt med å få være alene nok ? Ikke alltid like lett å få til å tilfredsstille alle rundt oss , perfekt hva er det da som skjer om vi hele tiden gå rundt å tenker hele tiden på om de andre har det bra ?

 

Også tilfører vi ikke nok til oss selv , ved at en hele tiden dilter etter andre så er det jo som om at vi ikke bruer vår egen stemme ? Tror dere andre at det er mange der ute  som ikke lever sitt eget liv ,de er gift har mann eller kone , de framstår som at de har det perfekt bra, men hva er det som skurrer for deg ? Om vi skal pirke i noe som de mest perfekte lever i ? jeg ser ofte på fasaden , hvordan andre oppfører seg , om de utrykker et savn da de eventuelt melder meg på face eller våge prate om det privat , jeg har blitt en magnet til å prate med de uansett om jeg oppsøker de eller om jeg trekker meg unna de så finner de meg hmm litt rart . Mulig min eksistens her på jorden er å hjelpe de som går seg vill i forhold / ekteskap at de skal finne seg selv eller om jeg skal si gå ut av forholdet ditt det ødelegger deg mer en det gjør deg bra.

Hvorfor klarer ikke ande selv å se at de lever et liv som ikke er helt bra for de selv ? Er det verdiene som vi er redd for å miste om mulig en skilsmisse ?

Er det ikke bedre å leve et harmoninsk godt liv ? Enn å tilbringe et liv på falske permisser der du henger med de du egentlig ikke vil men gjør det fordi du ikke tørr å si at jeg vil ikke mer av dette.  De lette ordene de blir de vanskliigste , de som svir mest da en skal si det til en som en gang var så inderlig glad i , eller var en no det da ? Eller var det bare et påheng for å ikke leve et liv i ensomhet ?. Fordi de å leve alene framstår som en som har mislyktes i livet sitt… påstår det motsatte jeg , vi ser etter de rette individer vi haster oss ikke av sted.

 

 

Vi er snar med å konkludere med at de har det ikke like bra som vi har det, så ser vi på tingene vi har rundt oss, får du bilen sammen med deg i sengen din ? Selv om en bil kan skape følelser er det ikke menneske som burde skape de ekte følelsene ? Er det gjenstandene som skaper et hjem ? Jeg mener det motsatte selv om fine gjenstander skaper harmoni med at det stemmer også er pent , betyr det nemlig ikke noe at de har det bra eller energien der er på topp. Det er det vi mennesker som skaper rundt oss .

Har du noen gang gått inn i et pent hjem å kjent at du fyser , det er null energi der ? Jeg har ofte det har ofte angret meg at jeg ikke tok med meg en jakke til å kledde meg før en gråværs dag ?. Dette betyr energi hvem som er i det hjemme , å hva de representerer . God energi det merkers at en blir oppstemt også vil være der lengre , dårlig energi den vil vi ikke klare å være så lenge i men for å virke hyggelig for de en besøker så gjør en alltid et tappert forsøk på å være en stund men en må alltid bare melde pass fordi en blir tappet av å være blant slik energi .’

 

Ikke alle som ønsker å innrømme det men jeg er en karakter jeg merker det godt, om jeg er på jobb med de med drålig energi eller jeg omgås med menneskers med dårlig energi så kjenn jeg snart om kontanten blir dårlig eller god.

Det som jeg reflekterer over i dag er hvorfor er det så mange som lever et falskt liv ? Der eiendeler , der status teller mer en å leve et godt liv ?

Tor du at de som lever på denne måten har det bedre en jeg å du ? Vil du høre mitt svar ? Så våger jeg meg å tillate at de har det ikke bra .

De  lever i en usunn kvar dag der innestengte følelser blusser opp av og på, det betyr at i denne teknologi verden så er det mage av di som er frustrert som kontakter andre for å få den oppmerksomheten som de er ute etter i sitt forhold men de får det jo så klart ikke , fordi forholdet er dødt å har vært det i mange år.

Et forhold som ikke dreier seg om nærhet eller å bry seg om andre er for meg et dødt forhold.

Hvorfor klarer de å være i så mange år i det samme tralte er det fordi de blir litt tilfredsstilt via andre at de får litt håp at de er bra som de er , de får tømt seg for frustrasjon i denne mobile verden så kan du jo ta med deg den du Shatter med i dusjen så ja en kan bli tilfredsstilt uten å være der fysisk er det nok det for å klare å bo et helt liv med de du ikke er ment å være sammen med ?

Du undrer deg sikkert på hvorfor lurer du så på dette ?

Det kan jeg si deg , jeg får daglige henvendelser i fra mange som er i dårlige forhold , som spør meg om masse også deler de mye med meg som er noe de alle savner i livet sitt, så kan du sikkert spør deg hvorfor jeg får kontakt med de ? Det er det ofte jeg selv lure på men har vel den hjelpende energien som de søker å vil så gjenre hjelpe de men de selv om finne veien ut av det de ikke vil være i , det må de gjøre på ærlige hensikter .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min ,  takknemlig .

 

Mvh

Elin – Weronika Skarstad .

0 kommentarer

Siste innlegg