So true….

Hei 😘

En magisk dag 😘 våknet Gry tidlig å har fått gjort sykt masse her hjemme.

Det å kom seg tidlig i seng om kvelden betyr også at en kommer seg opp til rett tid 👏👌å vell så det .

Vet ikke om det er bare jeg som kjenn på å kvitt meg med masse greier som jeg ikke har bruk for lenger.  Det å rydd bort mye som en ikke lenger trenger er viktig.  En gir plass til mer energi på en annen måte.

Ved å ta bort det som er overflødig.

Hvorfor hele tiden samle på alt som en ikke lenger ser poeng i å ha . Det å rydde plass til å kvitt seg med det som andre kan bruke er noe som er gøy , også er det kjekt å få omgjort død kapital til kronarser.

Hmm lurer litt på hvem jeg slektes  på 😝 har en av mine foreldre som jeg har arvet denne egenskapen med å selg unna ting.  Godt å få ting unnagjort.  Det blir slik at jeg får blod på tann.  Vil bare selge mere .

Heldigvis har jeg funnet mye mer som bare ligger å trekker støv.  Så mye skal legges ut for salg i løpet av hele helga. 

Det å ha fri å kan gjøre akkurat det som passer meg er det som er gründer livet på sitt beste .

Jeg opplever selv at jeg tilfører BEDRE energi etter alt som har forlatt oss.  Det å se over alt en ikke bruker mer så er det helt topp å se andre eiere dra nytte av det vi har hatt stor glede av.

Jeg har bestemt meg for å jobbe mer synlig med alt jeg jobb med . Det å bruke tiden rett betyr også at en har de rette holdninger.

Ser målet litt framfor meg, bare det å kjenn på den gode energien som er i meg.  Det å jobbe målrettet.  Se muliheten som bare ligger her . Så må vi ikke være redd for å bryne oss på løsninger. 

Ofte ligge svaret nærmere oss enn vi tror. 

Derfor så aldri gi opp håpet.  Aldri mist motet, fordi vi stenger for oss selv da vi mister all håp . Da tilførte vi kroppen det vi ikke vil ha mere av .

Mange som tror at det er så lett å være alene om alt.  Det er jo alltid lettere å være 2 om alt . Det å ha styret skuta mi selv i over 10 år . Sier Også at jeg har vært utenfor en regnværsdag før 😉 bare det å hele tiden må planlegg alt alene gjør jo også til at jeg har ikke så mange å diskutere med 😝 på en måte er det digg på en Annen måte hadde det å vært 2 gitt meg mer glede å samtidig kunne jeg ha hatt litt mer slakke… Hmm Men mulig om jeg bare fokuserer på at det jeg trenger bare dukker opp helt naturlig. Ikke stress med å lete ikke stress med å må date eller hmm jeg er snart for gammel.  Så vipps så har jeg den som er ment to be for meg ❤🙏😇

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig ❤🙏😇

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg