En vet aldri om de blir fornøyd….

Hei 😘

En nydelig dag må si det 🌞❤🌸🌹

Alltid godt å få nye kunder, en vet aldri om de blir fornøyd.

Det å få nye kunder betyr mye for meg, jeg må hele tiden huske på å både være på . Å lytte ekstra godt til hva kunden har som hoved probem.

Ikke alle kunder får en like lett kontakt med, men en må Prøve seg fram.  Vi er bare mennesker.  Så vi må bevege oss litt ekstra, å lytt mer til de signaler som en får .

Jeg har vært oppe til mange eksamener i år.  Etter oppstart i Gruben Massasje i fjor.  Så har jeg blitt satt på prøve hele tiden jeg må levere å gjør en god jobb.

Kunden i dag å kunden før i uka å mange flere.  Har valgt meg på bakgrunn av annmeldelsene jeg har fått på fb. Siden min Gruben Massasje.  Ingen som forstår hvor takknemlig jeg er for at de som har vært til meg gir meg en omtale å fortell hvor fornøyd de er.

Utrolig takknemlig for alle gode omtaler.  Mange fornøyde kunder forteller andre om meg  , så på bakgrunn av det kommer det heile tiden nye kunder.

Det å yte service å se kunden , bruke min kompetanse. Som jeg har tilegnet meg i jobben i helse sektoren.

Jeg ser at ingen ting av studiene er bortkastet.  Både  kreft omsorg med lindrende pleie og psykisk helsearbeid.  Helse fag studie.  Å all kompetansen ved at jeg har jobbet i mange år med mennesker .

Det å bygge opp min egen praksis innen for massasje.  Får jeg også tilført mye bra for kunden.

Fordi jeg innehar stor kompetanse på å lytte å lese kunden.  I forhold til å se undertoner.  Ofte så er det mye vi sliter med psykisk.  Som resulterer i spenninger å blokkeringer i kroppen.

Så en #massasje er veldig avstressende å tilfører deg mer livskvalitet.

《Mange kunder jeg har fått hjelpet i Sommer har aldri vært å fått en massasje før de fant meg 》

Det at jeg sto på eksamen, gjør at jobben en gjør betyr mer og mer for meg.  Skal utvikle meg mer.  Ved å kjøpe inn mer oljer som kundene drar nytte av.

Det er så mye jeg har lyst til å gjøre, ofte så må en vente. Men jeg er en seig fan . Å mine egenskaper som ofre kan oppfattes negativt.  Det tar jeg motsatt altså positivt.

Jeg oppfordrer alle til å leve ut sin drøm.  Vi alle mennesker har noe vi vil ha før oss selv . Det er noe i oss alle mennesker som  gjør oss særegen men vis respekt for andre.  Å vær mot andre som du selv vil andre mennesker skal være mot deg selv.

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig ❤🙏😇

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg