Livet er kort , fyll livet med godt innhold.

 

Hei du !

 

Skal si dagene de leverer , magisk på en måte da en dør stegens så åpnes nye alltid for oss. Har du noen gang følt at du hele tiden får nok i fra enkelte , at noen hele tiden krever også skal du levere hele tiden ? Da må en gjøre noe med livet sitt . En må kutte der en trenger å kutte , ser at jeg har et helt annet liv nå i dag en jeg hadde før da jeg tillot at jeg hadde støy rundt meg .

 

Dagen i dag leverte så til de grader , jeg elsker å våken opp til en ny dag der jeg ikke helt vet hvordan den blir eller hva som skal skje , en kan ikke ha alt fast spikret i oss hele tiden , vi må være litt slik at vi tar ting på sparket å det er digg på alle måter.

I går fikk jeg en ny booking på Gruben Massasje , det å ikke vite helt hvem som kommer men en gleder seg til å kan få hjelpe andre er noe som gjør at jobben jeg har blir så skinnsykt speiselt også gleder jeg meg hele tiden til at jeg skal få knekke nye koder da jeg får nye kunder. Det er ikke opplagt at jeg kan hjelpe alle kundene mine hele tiden , derfor så sier jeg snart i fra om jeg ikke har kompetansen for å kunne gi kunden den behandlingen som er rett. Da henviser jeg de til kiropraktor eller fysioterapeut . Det er alltid viktig at en ser hva som er min kompetanse område å ikke gå over den , det å ha tilegnet seg god forståelse på å lese kroppen også finne ut om det er muskulært eller om det er utenfor min kompetanse så henviser jeg alltid de til det som jeg ser blir det rette for de. Jeg har kunder som skryter uhemmet om meg til kiropraktor også fysioterapeut å det er gøy , så godt at en kan være raus tilbake.

I den siste tiden har jeg fått mer og mer nye kunder som har funnet veien til meg , jeg elsker å nå ut til nye kunder , da fordi jeg elsker å bryne meg på noe som jeg ikke vet hva er , hadde en kunde her for noen uker siden som ikke klarte å leve helt som vi andre, pga av plager som kunden hadde hatt i mange år. Ofte er det slik at mange de kvier seg til å booke tid for en massasje , hvorfor det vet jeg ikke men det er ikke helt i tiden tror jeg også mener mange sikkert at det ikke er nødvendig , men ofte så hjelper en massasje mer en mange tror , kunden jeg hadde i dag også har heller aldri vært på en behandling men valgte å kom til meg å ble meget fornøyd , da må jeg si jeg leverte rett å sto på den eksamen også.

Det å ha faste kunder som kommer i fra Mosjøen sier sitt at det er noe jeg gjør som er bra , da de ikke benytter seg av det tilbudet de har der. Jeg er henrykt over at jeg får kunder tilreisende hit , jeg føler meg beæret også må jeg si jeg er meget stolt over at jeg har nådd så langt som jeg har gjort.

Det er selvskreven at det første året er ikke det beste inntjening året , en må ta det litt med ro kan ikke leve i sus å dus , men jeg må si det at jeg er stolt over at jeg har klart å fått inn 6  sifra beløp inn allerede i år da i tanke på  at jeg er nyetablert , jeg har konkurrenter også har det vært en sommer som det har vært litt mindre kunder pga av ferie og lignende. Det at jeg selger produkter ved siden av er genialt , at jeg har alt vi trenger til oss selv for å ta oss bra ut , det å ha produkter til kjæledyrene er også genialt , så jeg er blitt en hund venn har allerede fått mange hund kunder som jeg leverer Shampo og balsam til , deilig å være så privilegert at jeg har kunder på alt jeg selger .

 

Jeg holder på å planlegg mer via bedriften som jeg skal videreutvikle også bygge opp mer , første året er en lærings kurve der jeg må feile også lær undervis , jeg vil ha et bredt tilbud til deg som kunde er jo digg å kan ha mer å tilby som gjør at nettopp du kommer tilbake å vil ha mer behandling pga av at du fikk den behandlingen som du hadde bestilt . En må jo få kjemi med kunden kjapt , dette er noe jeg hele tiden jobb med, men må være ærlig det er ikke alle jeg har vært like heldig med å nå fram til , men det er slik det er . En kan ikke være for alle derfor så er det alltid digg at en har konkurrenser som bidrar til at vi er ulike også har alle et ulikt valg.

 

Jeg ser at det å nå ut til kunder å kan bestemme tiden min selv er noe jeg oppriktig ser fram til , det er noe jeg veldig gjerne vil gjøre mer å mer , selv om jeg enda har en fot i helse sektoren . En god kompis av meg som ikke lenger bor her på Mo , dessverre sa til meg at jeg burde studere ferdig sykepleien , men det er slik at en har mange ganger mange baller i luften , jeg hadde kommet et godt stykke på vei i det studie , men for meg hele tiden er barna framfor meg , de er mer viktig en at jeg skal bli sykepleier, selv om jeg er så takknemlig for velmente ord i fra både han også mange andre som sier jeg passer perfekt i helse sektoren. Så kjenner jeg på meg selv at jeg er på rett vei , denne veien er rett i tanke på at jeg har det godt å bare det å få bygge opp noe som er mitt eget betyr mer en masse annet. Livet er kort , derfor må vi fylle dagene med det som gir oss alle godt innhold , sørg for at du har det bra, gi deg selv den energien den livsgleden som du oppriktig trenger , fordi vi har alle lov til å være svak også ha dager som vi ikke er helt på topp.

Bare det å lukke for et vennskap så fikk jeg så mye bedre med tid , der ser en at om en stenger for det som ikke gir oss noe som er bra så steng for det , så får vi bedre livskvalitet også blir vi ikke kvelt av alt som dårlig energi gir oss.

 

 

 

Skap deg en magisk kveld .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.  

0 kommentarer

Siste innlegg