Føler meg som 18 i hode, men er 42 år utenpå ❤

Hei 🌸🌹

Uka lever godt må jeg si.

Etter at en har vært på jobb i helse sektoren 6 nattskift på rad.  Pluss jobb dag også ettermiddag i mitt eget.  Det merkes godt.  En er ikke lenger 20 år . Derfor så e det godt å kan ta kveld tidlig når det trengs ❤🙏😇

Jeg har fått flere kunder ďenne uka er stolt over meg selv må si det.  Selv om en kan føle at ting kunne ha gått kjappere.  Så er jeg takknemlig at alt jeg gjør klarer jeg å heng med i .

Fordi kroppen også hodet må være med i alt vi foretar oss. 

Når vi lykkes , utvikler oss så modnes vi meget.

Da jeg fylte år nå på Søndag, ble jeg 42 år . Hadde ikke den største feiringen.  Men, det betyr så lite når en er omringet av flotte ungdommer som respekterer mora før det jeg er .

Ble en liten feiring på en fin måte ❤🙏😇

Føler meg som 18 i hode men er 42 utenpå , litt rart å se at mine barn har nådd meg helt igjen.

Jeg fikk tidenes flotteste bursdags gave i fra mine barn.

De hadde kjøpt meg nye dekk på bmwen min . Helt utrolig å magisk på alle plan.

De gir tilbake av det de er med på å låne.  Ikke alle ungdommer som er like flinke.

Sa til de hva betyr det her? Så si min eldste sønn.  Har ikke du Bursdag snart ?

Eh jo si jeg  Også er det en tilbake betaling fordi jeg har lånt bilen din så mye ❤🙏😇

Det å ha kjekk ungdom betyr også at vi har en meget god relasjon mellom oss . Båndene mellom oss er sterke å behagelig å ha det godt i livet.

Bare mannen som mangler men den kommer når tiden er inne ❤

Ha en magisk Tirsdag 🙏😇❤

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig ❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg