Min dag ❤🙏😇

Hei 😘

En flott dag som bare ha vært min dag , det å fylle år er ingen selvfølge.

Når en ser så mange bare faller i fra er en kvar bursdag en bonus.

Før var det å innvitere alle sammen som en kjenner en selvfølge.  I år tok vi det med ro . Siden vi jobber ganske mye både jeg å ungene. 

Det å jobb målrettet å se at en får til det en gjør betyr  mye for meg. Det er en større betydning en mye annet.

Utrolig takknemlig for alle som har gratulert meg med dagen i hele dag ❤🙏😇 utrolig både på telefon, innboks, på face også på tekst melding.  Vi er kommet opp i snart over 600 utrolig hyggelig 😘😍🌹🌸

Utrolig hyggelig å se at en har så mange som bruker tid på å gratulere meg med dagen.  Utrolig hyggelige.  En ser hvem som bryr seg å hvem som ikke gjør det .

En er veldig takknemlig har ikke ord.

Det å fylle 42 år er en flott alder , en er mye mer moden når en i 20 årene.  Det er bare slik at ved å oppleve alle hendelser som vi gjør.  Så får vi mer erfaring.  Vi lærer i alt vi foretar oss.

Det å være avkoblet til stress og mas er viktig å veldig godt.  Vi behøver dager som vi kan bare nyte å være oss selv .

Dagen i dag ble det tid til å hygge seg mellom salgene.  Det å være nattens dronning er ikke alltid like lett å holde seg oppe hele tiden.  Det å sove nok er urolig viktig .

Det å få bookinger på selveste bursdagen min var stor svært . Godt å se kunder kommer igjen å igjen 🙏❤😇

Ønsker deg en riktig nydelig natt 😘

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig 🙏❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg