En e på rett vei 🙏😇

Hei 😘

Dagen har levert så til de grader 😘

En tilfører seg selv det en skal ha , ved å ha det godt å samtidig gi av seg selv.

Etter nattskiftet mitt i natt var det innafør å ladd opp batteriene ute.  Drikke en god kaffe også reflektere over livet å bare slappe av.

Vi behøver å ikke ha så alt for meget på time planen . Men bare fokuser på å ha det godt betyr aller mest.
Også gir det oss mer energi til å kan nyte alt en skal oppleve.

Selv om været er så nydelig så må en alltid ladd opp batteriene.  En må sove litt etter nattskiftet skal en fungere optimalt.  Det jeg merker godt etter at en til dør ble lukket så har jeg mer tid .

Merkelig hva 1 menneske klarer å stell i strand.  Godt at det er historie nå.

En venninne av meg sa til meg, flott at du var streng mot han.  Må si jeg føler meg mer opplagt å har det så mye bedre 🙏😇👌

Så om du har opplevelser situasjoner som aldri tar slutt.  Se på hva som kan være årsaken til at det skjer.  Slik at du får en bedre livskvalitet å har det godt på alle plan 🙏😘❤

Jeg er en evig optimist ser løsninger også vet jeg at en må gi alt den tiden som skal være før en LYKKES.

En merker nå veldig godt at mange framsnakk hva jeg selger også framsnakk de Gruben Massasje, gøy å få så gode tilbake melding på den jobben jeg gjør.

Det er så gøy , en kunde jeg fikk i forje mnd , var så fornøy med behandlingen. Det Å få høre det ifra kunden selv at dette var det beste kunden hadde opplevd.  Å bare det at jeg klarte å hjelpe kunden med problemet var også noe som jeg synes er veldig spennende å utfordrende.  Det gir meg enormt energi til å jobb mer for å øke min kompetanse. En blir jo faktisk bare flinkere å flinkere til å finne nye metoder for å lykkes i jobben min.

Jeg ser nå selv om det ikke er noe latmanns liv jeg lever, står på for å lykkes. Så er det så godt når en også finner flere kunder som kjøper produkter også booker tid til meg.

Det å stå på eksamen med glans gjør meg optimistisk før framtiden.

Det som er viktig for meg nå er å eie tiden min selv.  Gjør det som betyr aller mest for meg.

Derfor så er balanse viktig at en har nok næring i forhold til alt vi er i . Har nok tid for oss selv , familie også venner.

En må hele tiden huske på å  være kun for seg selv også .😘

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig 😘

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg