Det er Nødvendig !

Hei !

 

Deilig morgen etter å ha vært natten dronning så er det alltid godt å kom seg hjem en tur å produsere et nytt blogg innlegg, alltid  godt å skrive å reflektere også være en formidler en som kan gi de som ikke tørr en stemme som er viktig å ha i seg .

 

Mange menneskers skjønne ikke helt hvorfor en ikke vil ha mer kontakt noen ser ikke selv at de gjør en stor feil noen ser bare feiler ved andre , også bare det å ikke vise respekt er også noe som er veldig irriterende , noe jeg ser rødt på.

Ber jeg om å få fred i fra enkelte så vil jeg også ha det , da vil jeg ikke ha en eneste melding  i fra dem da jeg sier i fra at nå er det nok , da en ikke svarer så indikerer det også at en vil ha fred eller at en ikke vil eller har tid , da bør en heller la de karakterene vente til alt har roet seg , men enkelte de ser ikke det de er på tur å tape , de ser ikke hva de saboterer ved at de spammer både Facebook profilen min på fb også min Snapchat konto i det uendelige før det blir nok før jeg som ikke vil ha en neste melding til i fra vedkommede fordi jeg vil ha fred , da snakker vi egoisme i den største skala  , det er de som en ikke vil menge seg med , men det er også de som er feige også ikke kan leve alene eller ta egne beslutninger men de må hele tiden høre andre sine meninger før de klarer selv å bestemme seg .

 

Vi må ikke være redd for å stenge noen dører før slike karakterer , jeg måtte si strengt i fra at jeg ikke ønsket mer kontakt med denne karakteren . Det å føle seg fri etter å ha slippet denne karakteren i søpla er for meg er en stor befrielse . Det å hele tiden ha påheng er bare hodebry en må finne venner også nære venner som kan pleie seg selv også ikke er så avhengig av andre sin kontakt .

 

Hvorfor er det at enkelte blir så ned snødd å bare ser seg selv også bare ser feil ved andre ? Hvorfor er det slik at disse karakterene ofte ikke klarer å bestemme seg for å ta et valg , skal jeg kjøpe det eller skal jeg skille meg , eller skal jeg flytte , eller skal jeg være i det jeg er i osv ( her kunne vi ha ramset opp masse mer men vi holder oss til dette.) ?

 

Disse karakterene er støy personer , fordi de vil hele tiden lage masse støy rundt deg via andre også via seg selv , så derfor så er det alltid det beste å stenge døra for de så får du masse vis av tid til å hygge deg med andre ting en å stå til svars for andre som en ikke trenger eller vil bruke tiden sin på.

Det er lov å tenke selv også er det også godt å kan velge bort de en ikke vil ha nær kontakt med , ved å delete de karakterer så stenger en for unødig mas også tid som går bort med å svare de ubegrenset , da de ikke respekter det som er mitt valg så er det også bare sundt å få de bort i fra livet vårt.

Ofte så bare gjør vi ting også er vi redde for å såre , hvorfor ? Vi kan være ærlige med hverandre men skal vi et helt liv godta at andre kan få herse med oss som de vil også skal jeg og du gå på tå hev å gjøre andre til lags not aldri i livet om jeg gidder det.

Derfor verne om deg selv , lev det livet som er best for deg livet er i dag i morgen kan det være over å vi er en historie .

 

 

 

Det å ha de rette holdningers å det rette perspektivet så kommer de rette menneskene til oss , så snart vi har åpnet opp for at vi skal møte de . Derfor så er slike skipper tak nødvendig se over til deg om det er noe du bør velge bort er det noe som du trenger å rense for dårlig energi som gjør at du får en bedre livskvalitet så gjør de tiltak som er viktig for deg selv .

 

 

Kaffe på morgenen er veldig godt en trenger å kos seg litt å nyte stresse ned med en kaffe er bare sundt .

Vi er kommet oss til August det er min måned  som jeg oppriktig nyter til det fulle . Vi har et skinnsykt flott sommer vær , vi har den råe luften som kjennetegner August men det er en meget flott måned . Ikke bare fordi jeg er født inn i denne måneden men fordi den er magisk . Vi heller mot høst men det er enda sommer , vi har de overgangene mellom sommer også høst at det blir mørkere kvelder nå i framover . Det er så godt å få det mørkt om kveldene , noe vi ikke har hatt siden i vinter . Det er litt godt å kjenn på det nå at sommeren her Nord har gitt oss Nord boere en nydelig sommer den beste sommeren ever som jeg kan huske , vi klarer lett en kald vinter da vi fikk oppleve denne frodige flotte sommeren .

 

Dagen skal nytes her hjemme også har jeg kunder i mitt eget så er det nattskift i natt også , det er ingen latmanns liv en lever men det er så absolutt verd det . En ser at ting tar tid å jobbe opp men en merker at kunder videreformidler det en selger også at jeg gjør en god jobb i Gruben Massasje så det er veldig hyggelig .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig .

 

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg