VI må lære mer av KRÅKA næmlig !

Hei !

 

En fantastisk nydelig dag er så takknemlig for alt en får oppleve at en våger å være seg selv også følge min egen vei.

 

En må hele livet forme oss mot det vi tror på , drømmer som føles riktig også valg som hele tiden skal tas . Det å aldri vite om en tar de rette beslutninger er også et bevis på at vi er et menneske også ikke noen robot , selv om robot er det nye framtiden for de jobber som vi ikke lengre synes er attraktive også vil vi ikke klare å ha tålmodighet med å høre at mennesker repeterer ting opp at igjen , så da e robot en utrolig viktig ressurs for oss for at vi kan ha det hjelpen som de som har mistet hukommelsen kan ha noen rundt seg som viser de omsorg også de føler seg trygge på.

 

Det å være et menneske er ikke alltid like lett fordi det stilles så mye krav til oss , det kommer ikke en eneste bruksanvisning på om vi lever rett i forhold til det som er normalen , hva er egentlig normalen ?

Ofte kan en undre hvor var folket da vettet ble levert ut ,  det er sikkert flere som tenker det om oss også, det vil alltid være personer som ikke liker oss som mister sansen for oss , det er også det som er livet.

Jeg opplever til stadighet at jeg endrer mitt syn på venner også bekjente etter at en er blitt mer kjent , enkelte er veldig omgjengelig før de tar hele plassen noen vil en aldri gi slipp på fordi de er bare ment to be , mens andre er på sidelinjen så er de plutselig mer hovedpersonen i livet til en . Litt spesielt at ting forandrer seg så tydelig men det gjør det . Noen forstår ikke at en blir sliten å vil ha fred noen viser meg 100 % respekt mens andre igjen de sender ustoppelig med meldinger.

Har du noen ganger opplevd at de som er nære deg av venninner de mister du kontakt med ? De er så fjerne også forstår en ikke lenger hva som har skjedd ? Det er helt naturlig vi opplever det alle sammen , ved at vi utvikler oss i ulik takt med hva vi liker å gjøre også hva vårt potensial også våre mål er . Vi har ulike forutsetninger vi har ulike metoder å se på livet på også.

Så vi kan ikke si at noen lever et dårlig liv selv om en kan føle seg snytt ifra gode stunder som en kan sitte sammen å reflektere over livet , over hva en vil gjøre også ha det gøy så er det også ofte slik at vi er på ulike nivåer i livet der jeg er kommet et steg lenger i noe annet , også er mine venner på et annet stadie i livet , det er viktig at en viser hele tiden respekt for at andre er modig å lever ut drømmen sin , gjør det de liker å gjøre . Heller ta lærdom i det en lærer på tross av alt en opplever i stede fro å klamre seg fast til det som en gang var . En lever nå også må vi fokusere på de mål også de gleder som skal til for å lykkes .

 

 

Livet må inneholde mer en bare karriere , for at vi skal lykkes, vet du hva som er rett dose for å ha det godt innen for karrieren ?

Ikke alle vet det eller de tenker det er for vanskelig for at nettopp jeg skal klare å mestre det , hva må jeg gjøre for at jeg skal kunne klare det ?Det er så enkelt at en må ha det godt med seg selv i bunn for å lykkes med de valg en tar, en må også velge bort det som tar energi , det som gir energi må en hele tiden ha fast dose av , det som tar energi ifra oss det må vi bort ifra, vi fallerer så snart vi ikke får en fri energi strøm som gir oss den rette balansen for å se framover se mot drømmen at dette skal jeg lykkes med en vakker dag.

Det å se i mitt eget også det andre også har utviklet å se at de hele tiden tilegner seg mer kunnskap en de hadde før de starte er for meg enormt hyggelig ,  mange kan sikkert synes at en er for streng i forhold til hvem en vil omgås med men jeg føler det er rett også vil jeg ikke ha alt også alle rundt meg til en vær tid , det å operer som en mystisk kvinne som ingen ikke helt skjønner seg på liker jeg ?.Må si som en bekjent av meg sa her om dagen , før var det så viktig hva alle mente om meg men i dag så betyr det ingen ting lengre hva andre mener om meg , jeg er trygg i meg selv også har jeg det godt . Det som også er en må også verne om sitt eget reir som kråka gjør , ikke alle andre kråker får innpass der heller som i menneske verden så vi må lære mer av kråka også være litt som de verne om oss også leve slik som vi ser det også heller være stolt over det vi gjør isede for å være redd for å gjøre feil .

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig .

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg